۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
اجرای همزمان ۸۷ طرح گلخانه‌ای کشاورزی در استان بوشهر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خبر داد:

اجرای همزمان ۸۷ طرح گلخانه‌ای کشاورزی در استان بوشهر

بوشهر- جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اجرای همزمان ۸۷ طرح گلخانه‌ای کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه دریایی و همچنین در زمینه کشاورزی دارای پتانسیل قابل توجهی است که بدلیل عدم توسعه زیرساخت‌ها و کمبود منابع اعتباری بعضا با مشکلات زیادی در توسعه این طرح‌ها مواجه هستیم.

وی افزود: توسعه کشت گلخانه‌ای در شرایط کنونی که کمبود آب از معضلات اساسی استان بوشهر است، ضروری بوده و مسئولان و متولیان امور باید در توسعه این کشت‌ها از نظر زیرساختی و اعتباری کمک کنند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مذاکرات و نشست‌های متعددی با وزیر جهاد کشاورزی داشته‌ام و شخص وزیر تاکید زیادی بر توسعه کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر دارند.

جمیری از اجرای همزمان ۸۷ طرح گلخانه‌ای کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: اکنون ۸۷ طرح بزرگ گلخانه‌ای در حوزه کشاورزی استان بوشهر در دست اجراست که تامین تسهیلات یارانه‌ای برای این طرح‌ها ضروری است.

وی بیان کرد: همچنین در بحث آبزی‌پروری نیز ۲۰ طرح بزرگ شامل ۶ طرح پرورش میگو و ۱۴ طرح پرورش ماهی در قفس در استان منتظر تسهیلات یارانه‌ای هستند که از مدیران استانی و کشوری انتظار حمایت بیشتری داریم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افرود: توسعه صنایع تبدیلی و همچنین گسترش صنایع بسته‌بندی کشاورزی از دغدغه‌های مهم استان است که موجبات بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان می‌شود و از هدررفت سرمایه جلوگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha