۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
آمادگی کامل پارس جنوبی برای ورود به فصل زمستان
مدیر بازرسی فنی پارس جنوبی خبر داد

آمادگی کامل پارس جنوبی برای ورود به فصل زمستان

بوشهر- علیپور مدیر بازرسی فنی مجتمع گازی پارس جنوبی از آمادگی کامل مجتمع گازی پارس جنوبی برای ورود به فصل زمستان خبر داد.

مهدی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارس جنوبی بیش از ۷۰ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش مجتمع گازی در سبد انرژی کشور غیر قابل انکار است.

وی افزود: تعمیرات اساسی و برطرف کردن مشکلات فنی پالایشگاه‌ها به منظور ارائه بهینه خدمات، صورت می‌گیرد و مجتمع گازی در این زمینه پیشگام است.

مدیر بازرسی فنی مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: استقرار پروژه ایزو ۳۸۳۴ در سطح مجتمع گازی از جمله اقدامات موثری است که انجام شده و امیدوارم در راستای اجرای دقیق این پروژه به اهداف مورد نظر برسیم.

علیپور تصریح کرد: بومی‌سازی خدمات در این مجتمع گازی از جمله اقدامات ارزشمندی است که با توجه به توان و تخصص متخصصان داخلی انجام شده است.

وی بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و مجتمع گازی برای افزایش تولید و بهبود وضعیت صنعت گاز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

مدیر بازرسی فنی مجتمع گازی پارس جنوبی از آمادگی کامل پارس جنوبی برای ورود به فصل زمستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در مجتمع گازی، برای تولید و فرآورش و ارسال گاز به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق سردسیر مشکلی نداریم و آمادگی کاملی در مجتمع وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۸٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • وحید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      عنوان سمت فرد مذکور با اظهار نظر ی که کرده نمی‌خونه بازرس فنی و اظهار نظر در خصوص تولید مجتمع بزرگ پارس جنوبی!!!!