۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
خطایی در توزیع شکر رخ نداده است/ شرکت توسعه نیشکر تامین کننده الکل کشور
استاندار خوزستان:

خطایی در توزیع شکر رخ نداده است/ شرکت توسعه نیشکر تامین کننده الکل کشور

اهواز - استاندار خوزستان گفت: هیچ خطایی‌ در بحث شکر و توزیع آن در سازمان صمت استان و شرکت توسعه نیشکر رخ نداده و مسئله خاصی در این خصوص نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا شریعتی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر نقش اساسی و مهمی را در تولید الکل ایفا می کند.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه نیشکر بزرگترین تولیدکننده الکل کشور است، توضیح داد: این شرکت در حال حاضر همه ذخایر خود را به میدان آورده و در جهت مبارزه با کرونا نقش محوری دارد.

استاندار خوزستان افزود: شرکت توسعه نیشکر همیشه نقشی بسیار مهم در خصوص تامین شکر داشته و اکنون نیز در حال انجام این کار است و آنچه بر عهده آن ها گذاشته شده را به خوبی انجام داده است.

شریعتی تصریح کرد: اصرار شرکت توسعه نیشکر نیز جلوگیری از دلالی شکر در بازار است لذا در این زمینه‌ اگر بنا است شکر توزیع شود باید این شکر نزد تولیدکننده باشد و توسط ‌آن ها توزیع شود نه اینکه این شکر در اختیار دلالانی قرار بگیرد که به دنبال سودهای هنگفت هستند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت توسعه نیشکر نیاز بخش عمده ای از تولیدکنندگان مواد ضدعفونی را تامین می کند، بیان کرد: این شرکت به صورت شبانه روزی در حال کار و تلاش و تولید است و در جهت سلامت مردم گام های اساسی برداشته است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: شکر به میزان کافی در استان وجود دارد و سازمان صمت استان در این زمینه همکاری بسیار خوبی انجام داده و به دقت در حال رصد اوضاع است.

شریعتی ابراز کرد: هیچ خطایی‌ در بحث شکر و توزیع آن در سازمان صمت استان و شرکت توسعه نیشکر رخ نداده و مساله خاصی در این خصوص نیست.

کد خبر: ۱۱٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha