۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
سود احتمالی ۲۲ درصدی در انتظار کاردانو| قیمت آدا افزایش خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

سود احتمالی ۲۲ درصدی در انتظار کاردانو| قیمت آدا افزایش خواهد یافت؟

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت کاردانو به صعود خود ادامه داده و تا ۲۲ درصد به نسبت قیمت فعلی افزایش یابد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال کاردانو یا همان ADA که موفق شده بود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، با جهشی بیش از ۵۰ درصد به بالای ۳ دلار برسد، طی هفته های گذشته اما در محدوده ۱.۹۵ تا ۲.۳۵ متوقف شده و علیرغم تلاش گاوها برای بالا بردن قیمت، موفق به شکست مقاومت خود نشده است. 

اما در جریان ریزش های آخر هفته تا امروز، با خلاف بسیاری از ارزها مانند «دات» که رشد بسیار خوبی طی هفته های اخیر داشتند، کاردانو با ریزش وحشتناکی مواجه نشده و قیمت همچنان مقاومت خود رد محدوده ۱.۹ دلار را حفظ کرد که این نشان دهنده قدرت گاوها برای جلوگیری از ریزش قیمت به محدوده های مقاومتی پایین تر است. 

در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت کاردانو به صعود خود ادامه دهد. با این حال، این بار، ADA احتمالاً از سد ۲.۳۰ دلاری عبور کرده و به مقاومت ۲.۵۳ دلاری برخورد خواهد کرد که تقریباً ۲۲ درصد از قیمت فعلی فاصله دارد.

این افزایش جزئی احتمالاً پس از تست مجدد مقاومت ۲.۵۳ دلار با عقب نشینی مواجه خواهد شد. با این حال، اگر قیمت کاردانو آن را به سطح حمایتی تبدیل کند، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که به اصطلاح «قاتل اتریوم» جای خود را برای ۲.۸۲ دلار باز کند.

ADA/USD 1-day chart

فراتر از این سقف، ADA حتی می‌تواند بالاترین قیمت تاریخ خود را در ۳.۱۰ دلار دوباره آزمایش کند که یک صعود ۵۰ درصدی را تشکیل می‌دهد. 

در حالی که روند قیمت کاردانو رو به افزایش است، با اینحال، آزمایش مجدد سد تقاضای ۱.۷۲ تا ۱.۸۱ دلار آن را تضعیف خواهد کرد. اگر ADA از این مانع عبور کند و یک بسته قیمتی روزانه کمتر از ۱.۷۲ دلار ایجاد کند، فرضیه صعودی را باطل می کند.

در چنین شرایطی، قیمت کاردانو می تواند قیمت های پایین تر را تجربه کرده و سطح حمایت ۱.۵۸ دلار را مجدداً آزمایش کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha