۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
پلمب ۱۴ واحد صنفی دماوند در دهمین روز فروردین /۲۲ واحد تاکنون پلمب شده است
رئیس اتاق اصناف دماوند خبر داد؛

پلمب ۱۴ واحد صنفی دماوند در دهمین روز فروردین /۲۲ واحد تاکنون پلمب شده است

دماوند- رئیس اتاق اصناف دماوند از پلمب ۱۴ واحد صنفی در دهمین روز فروردین ماه ۹۹ در دماوند خبر داد و گفت: به علت عدم رعایت مصوبات پدافند زیستی تا کنون ۲۲ واحد در این شهرستان پلمب شده است.

رضا میرزا کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار، از پلمب ۱۴ واحد صنفی دیگر در دهمین روز از فروردین ماه ۹۹ در دماوند خبر داد و گفت: به علت عدم رعایت مصوبات پدافند زیستی مبنی بر لزوم تعطیلی اصناف غیرضروری تا کنون ۲۲ واحد در شهرستان پلمب شده است و همچنین ۸ واحد صنفی دیگر به علت بی‌توجهی به مصوبه ستاد کرونا اخطار پلمب گرفتند.

میرزا کریمی افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس و احتمال ابتلای شهروندان به این بیماری، اقدامات پیشگیرانه اتاق اصناف در این زمینه در سطح شهرستان دماوند تشدید شده است و این صنوف پلمب شده شامل رستوران، مشاور املاک، لوازم خانگی، کله‌پزی، لوازم آرایشی بودند که به‌دلیل عدم رعایت مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا از فعالیت آنها جلوگیری به‌عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: مأموران گشت های بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف دماوند در طرح مقابله با ویروس کرونا از واحدهای مختلف صنفی اقامتی، تفریحی، ورزشی و… در سطح این شهرستان بازدید و ۲۲ واحد صنفی با فعالیت غیر ضروری را در این شهرستان به دلیل انجام تخلفات مختلف و عدم توجه به مصوبات شورای پدافند زیستی استان پلمب کردند.

میرزا کریمی در ادامه با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و تعطیلی هرگونه اجتماعات غیرضروری به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه افزود: بازرسان صمت و اتاق اصناف شهرستان دماوند برای حفظ سلامت و امنیت روانی مردم برابر قانون با متخلفان برخورد کرده و از هیچ تلاش و کوششی برای ارتقا ی ایمنی شهروندان دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۱٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha