۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
جلسات ستاد تنظیم بازار به کنترل قیمت مرغ محدود شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

جلسات ستاد تنظیم بازار به کنترل قیمت مرغ محدود شده است

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار همدان مختص قیمت مرغ شده و انرژی اعضا به کنترل قیمت مرغ منتهی می شود در حالی که بقیه اجناس و دیگر مایحتاج مردم به حال خود رها شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، داریوش جودکی با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در کشور و استان اظهار کرد: روز گذشته ستاد تنظیم بازار در استانداری همدان برگزار شد و بنده انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد آن داشتم.

وی بیان کرد: دو سال است جلسات این ستاد مختص قیمت مرغ شده و تمام انرژی اعضا به کنترل قیمت مرغ منتهی می شود در حالی که بقیه اجناس و دیگر مایحتاج مردم به حال خود رها شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: لازم است تمام دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف وارد میدان شده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

جودکی گفت:  تعزیرات حکومتی نیز مثل سنوات گذشته در کنار انجام وظیفه ذاتی خود با تمام توان‌ جهت کمک به سامان دادن این موضوع آماده است و لازم است بعد ا این ستاد تنظیم بازار کشوری و استانی تغییر رویه داده واین موضوع را در دستور کارخود قرار دهند.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha