۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
۲۳ خدمت شرکت برق کردستان الکترونیکی شد

۲۳ خدمت شرکت برق کردستان الکترونیکی شد

کردستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: ارائه الکترونیکی ۲۳ خدمت این شرکت به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا در استان از ۲ روز گذشته آغاز شده است.

هیوا لهونیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مرحله نخست ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان برق کردستان از ۹ فروردین آغاز شده است، اظهار داشت: از این روز به بعد ارائه ۲۳ خدمت این شرکت دیگر به طور حضوری انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی در اولویت برنامه های امسال این شرکت قرار دارد، اضافه کرد: امسال خدماتی هم چون ادغام و جمع‌آوری انشعاب، تغییر نام ، فروش انشعاب دائم و موقت، دریافت و اصلاح صورتحساب، تغییر مکان لوازم اندازه ‌گیری، درخواست تسویه بدهی و تست کنتور به صورت غیرحضوری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خاطرنشان کرد: این اقدامات در ابتدای سال جدید در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اجرایی شده است و تمامی این خدمات از طریق سایت اینترنتی شرکت برق استان ارائه می شود.

لهونیان گفت: هر کدام از مشترکان که برای دریافت این نوع از خدمات الکترونیکی نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشند از طریق تماس تلفنی با شرکت برق استان می توانند مشاوره لازم را دریافت کنند.

کد خبر: ۱۱٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha