۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
پاداش ۲۰۲ میلیاردی برای مشترکان کم مصرف برق خانگی در استان کردستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان خبر داد:

پاداش ۲۰۲ میلیاردی برای مشترکان کم مصرف برق خانگی در استان کردستان

سنندج – لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت پاداش ۲۰۲ میلیارد ریالی مشترکان کم مصرف برق این استان در زمان اجرای برنامه مدیریت مصرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط ‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان گفت: هرساله متناسب با میزان همکاری مشترکان بخش های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش ‌های ویژه‌ ای از طریق صورتحساب های برق مصرفی اعمال می گردد که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جمعاً مبلغی بالغ‌ بر ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱میلیون ریال پاداش همکاری بخش خانگی در طرح ‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

وی افزود: از مجموع یک میلیون ۴۵۷ هزار ۵۱۳ قبض صادر شده برای مشترکان بخش خانگی استان کردستان در بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه تا پایان شهریورماه سال جاری، میزان ۳۸۰ هزار و ۹۹۷ صورتحساب مشمول دریافت پاداش صرفه‌ جویی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: میزان ۱/۲۶ درصد از مشترکان خانگی استان کردستان در تابستان امسال مشمول پاداش شدند و مبلغی بالغ بر ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱میلیون ریال پاداش صرفه جویی دریافت کردند که در صورتحساب های برق مصرفی به صورت های بستانکاری، قبض رایگان و یا به صورت کاهش در مبلغ صورتحساب، اعمال گردید.

وی گفت: در سال جاری با بهره‌ گیری از شیوه های مختلف اطلاع رسانی، همکاری مطلوب مشترکان بخش خانگی و نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند لوزام اندازه گیری در سطح شبکه توانستیم از رشد نامتعادل مصرف در تعرفه خانگی جلوگیری کنیم و شبکه ای پایدار را مدیریت نماییم.

لهونیان با بیان اینکه مدیریت بار منحصر به فصل تابستان نیست، عنوان کرد: لازم است در تمامی فصول سال حتی در فصل زمستان به جهت وابستگی نیروگاه های تولید برق به گاز مصرفی این مهم رعایت شود و مصرف انرژی مشترکین پر مصرف در طول دوره های مختلف کنترل و پایش گردد.

وی با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام مبنی بر درست مصرف کردن و پرهیز از اسراف و تبذیر به عنوان یک ارزش، خواستار استمرار توجه به راهکارهای ساده ولیکن مهمی، چون کاهش روشنایی های غیر ضروری در روز و عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در زمان‌های اوج مصرف برق شد.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha