۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
احداث پارک صنعتی «پلی پروپیلن» ایلام نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان عتبار است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

احداث پارک صنعتی «پلی پروپیلن» ایلام نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان عتبار است

ایلام- فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: احداث پارک صنعتی «پلی پروپیلن» از صنایع پایین دستی پتروشیمی ایلام نیازمند یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت های پارک پلی پروپیلن در استان ایلام و با نظر مساعد وزیر صمت، ابعاد مختلف ایجاد این پارک بزرگ صنعتی با ۹۴ شرکت پایین دستی پتروشیمی بررسی شده است.

وی گفت: مقرر شده که استانداری ایلام طبق قانون در ایجاد زیرساخت این پارک صنعتی ۵۰ درصد، شرکت پترول ایرانیان ۲۰ درصد به همراه تهیه خوراک و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور ۳۰ درصد سرمایه گذاری کنند.

نماینده ایلام ضمن شرح پیگیری‌های انجام شده برای پای کار آمدن شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد این پارک بزرگ صنعتی، افزود: برای احداث این پارک به یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است و چهارشنبه هفته جاری فراخوان جذب سرمایه گذار برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: بنا به اعلام کارشناسان پارک صنایع پایین دستی پتروشیمی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی محصولات پتروشیمی و ارزش افزوده آن، برای چهار هزار  نفر از جوانان استان اشتغالزایی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha