۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۳۵ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در کردستان تولید شد
به همت بنیاد برکت؛

۳۵ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی در کردستان تولید شد

کردستان - نماینده بنیاد برکت در واحد تولیدی الداد مهر پارس کردستان گفت: ۳۵ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی به همت بنیاد برکت در شرکت الدادمهر پارس این استان تولید و تحویل کادر درمانی شد.

مهدی اعتماد پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا یکی از تجهیزات مورد نیاز، لباس ایزوله بیمارستانی برای کادر درمانی بود، اظهار داشت: بنیاد برکت با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال خط تولید این نوع لباس را در شرکت الدادمهر پارس کردستان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد:  براساس تعهد انجام شده قرار است ماهانه ۶۰ هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی را تحویل وزارت بهداشت دهیم که در ۱۸ روز اخیر توانستیم ۳۵ هزار دست لباس را تولید کنیم.

نماینده بنیاد برکت در واحد تولیدی الداد مهر پارس کردستان افزود: تا پایان ماه هم میزان دست لباس باقی مانده را هم تولید و تحویل کادر درمانی خواهیم داد.

اعتمادپور با اشاره به اینکه  با ایجاد این خط تولید برای ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است، یادآور شد: این واحد بدون تعطیلی و در سه شیفت کاری در این مدت فعال بوده است.

وی اظهار داشت: دستگاه مربوط به تولید ماسک N۹۵  نانو هم خریداری شده و  هزینه آن نیز پرداخت و طی ۱۰ روز آینده هم در این واحد اقدام به  نصب آن خواهیم کرد.

نماینده بنیاد برکت در واحد تولیدی الداد مهر پارس کردستان خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید خط ماسک در این واحد ۶۰ هزار عدد در روز است.

کد خبر: ۱۱٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha