۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کسب سود قابل توجه بیمه پاسارگاد از فروش بیمه حوادث
بازار گزارش می دهد؛

کسب سود قابل توجه بیمه پاسارگاد از فروش بیمه حوادث

صورتهای مالی بیمه پاسارگاد نشان می دهد که این  شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه در رشته بیمه حوادث بیش از ۳۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر و در مقابل افزون بر ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: صورت های مالی بیمه پاسارگاد در سامانه کدال نشان می دهد که این شرکت بیمه ای در بخش درمان از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۰۷/۳۰، هزار و ۹۱۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده که در مقابل هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

همچنین این شرکت بیمه در بخش حوادث نیز از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۰۶/۳۰/ ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال حق بیمه صادره را ثبت کرده است که در مقابل ۶ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است. از طرفی در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ این شرکت بیمه هزار میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده که در مقابل هزار میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

بنابراین از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ این شرکت بیمه در رشته بیمه حوادث، ۳۰ میلیارد ۸۹۳ میلیون ریال حق بیمه صادر کرده است که ۷ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده و توانسته است به سود قابل توجهی در این رشته بیمه ای دست یابد.

علاوه بر این در صورت های مالی شرکت بیمه پاسارگاد درج شده است که بیشترین درآمدی که این شرکت در مهرماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه زندگی-اندوخته‌دار با ۲،۹۹۷ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش ثالث-اجباری با ۷۵۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

شرکت بیمه پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه بالغ‌بر ۵،۲۶۱ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
خسارت های پرداختی بیمه پاسارگاد در ماه گذشته نیز نسبت به همین ماه در سال گذشته رشدی بیش از ۳۰ درصد را نشان می دهد، علاوه بر این طی ماه گذشته این شرکت بیمه ای فقط دررشته بیمه حوادث بیش از ۳۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha