۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز مهران ایجاد می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز مهران ایجاد می‌شود

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به استان در محل پایانه مرزی شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: در جلسه‌ای که در راستای اجرای طرح مشترک ادارات با جوامع هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتی و به منظور هم‌افزایی، تعامل و نظارت هوشمند و همچنین چگونگی اجرای دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی با اعضای انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و انجمن هتل و مهمانپذیر استان، برگزار شد بر ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به ایلام در پایانه مرزی شهرستان مهران با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد معاونت گردشگری در خصوص برگزاری جلسه باکنسولگری ایران و فعالان گردشگری کشور عراق با هدف عقد تفاهم‌نامه و تسهیل در ورود گردشگران عراقی بصورت گروهی برنامه یزی و هماهنگی لازم انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسه برنامه ریزی در خصوص برگزاری جلسه کمیته ارتقای امنیت گردشگران خارجی به منظور رفع موانع و مشکلات مرتبط با ورود گردشگران به استان بود.

شنبه‌زاده گفت: از دیگر وظایف انجمن حرفه‌ای دفتر خدمات مسافرتی می‌توان به پیگیری لازم در خصوص استقرار در محل پایانه مرزی و استقرار کانتر اطلاع‌رسانی در محل سالن فرودگاه شهدای ایلام و همچنین نسبت به واکسیناسیون تمامی کارکنان تأسیسات گردشگری اشاره کرد.

کد خبر: ۱۱۷٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha