۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
بودجه قزوین به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید
رئیس مجمع نمایندگان قزوین:

بودجه قزوین به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان قزوین گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان استان و استاندار، بودجه استان برای نخستین بار با یک افزایش سه برابری به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، روح الله عباسپور شنبه شب در آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: مسئله تناسب بودجه، گستردگی، جمعیت و نیاز استان یکی از مهم ترین چالش های اصلی قزوین طی چند سال گذشته بوده است که خوشبختانه با یک عزم همگانی و هماهنگی مجمع نمایندگان و مسئولین استانی، و ارائه این مطالبه عمومی موفق شدیم بودجه را برای نخستین بار تا سا برابر افزایش دهیم.

وی افزود: اختصاص بودجه متناسب با شرایط قزوین میتواند در بسیاری از شاخص ها به رشد و توسعه منتهی شود و قطعا به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان قزوین بسیار کمک خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین اظهار داشت: امروز استان با مشکلات زیادی مثل تامین آب برای کشاورزی و شرب مواجه است اما قطعا اجرای پروژه های آبرسانی نیازمند اعتبارات کلانی است که با مدیریت هزینه ها امکان پذیر خواهد بود.

عباسپور گفت: هم اکنون تعداد زیادی پروژه در استان قزوین در حال اجراست که امیدواریم با تامین اعتبارات این پروژه ها با سرعت هرچه بیشتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha