۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
انتخاب نظامیان به سمت استاندار از درخواست های مردمی بود
وحیدی:

انتخاب نظامیان به سمت استاندار از درخواست های مردمی بود

قزوین- وحیدی، وزیر کشور گفت:انتخاب افراد نظامی به عنوان استاندار از درخواست‌های گروه‌های مردمی و نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی بود که متناسب با شرایط نسبت به این اتفاق اقدام شد.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین و آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین اظهار داشت: یکی از مطالباتی که طی چند ماه گذشته برای انتصاب استانداران به وزارت کشور و ریاست جمهوری از سوی نخبگان، نمایندگان استان‌ها و مردم  به صورت متعدد ارسال به ما می رسید درخواست انتصاب نظامیان به عنوان استاندار بود.

وی گفت: در همین خصوص بررسی‌های لازم صورت گرفت و با توجه به شرایط و کارنامه های افراد، نسبت به انتصاب افراد با لیاقت و دارای شایستگی اقدام شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله استان شدن برخی از مناطق در کشور مطرح است که با توجه به قوانین و دستورالعمل ها نسبت به تقسیمات جغرافیایی جدید اقدام شده است.

وحیدی افزود: توصیه ما به استانداران دوری از حواشی سیاسی و تاکید بر رفع مشکلات مردم در استانهاست.

وزیر کشور گفت: انتظار ما این است که استانداران جدید با میدان داری و ایجاد تعامل و عزمی همگانی در استانها نسبت به رفع مشکلات قاقدام کنند و در این مسیر مدیریت هزینه ها، افزایش بهره وری و توجه به نیازهای بومی هر منطقه از اولویت هاست.

وی خاطرنشان کرد: همراهی با استانداران، نمایندگان مجلس، خبرگان و بزرگان در استانها به عنوان راهکار مدیریت شرایط در دستور کار استانداران قرار گرفته است و تاکید فراوان نیز بر این موضوع صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha