۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
دسترسی نامحدود به کتابخانه بزرگ آمازون با پرداخت ۹.۹۹ دلار در ماه!
تازه های فناوری؛

دسترسی نامحدود به کتابخانه بزرگ آمازون با پرداخت ۹.۹۹ دلار در ماه!

شرکت آمازون از راه اندازی طرح کتابخانه اشتراکی خود ویژه دارندگان کتابخوان های محبوب کیندل خبر داده که با خرید اشتراک ماهانه این طرح، میتوانید به هزاران کتاب متنی و صوتی آمازون دسترسی داشته باشید.

به گزارش بازار، دسترسی آزاد به تمامی منابع موجود در یک کتابخانه بدون شک از رویاهای علاقمندان به این دوست قدیمی است که البته در خصوص کتب الکترونیکی چینی آرزویی تاکنون محقق نشده است. 

اما کتابخوان کیندل (Kindle) شرکت آمازون که در حقیقت به روزترین و مشهورترین برند کتابخوان های الکترونیکی در سراسر جهان محسوب می شود، به تازگی از طرح ویژه خریداران کتابخوان های این شرکت رونمایی کرده که دسترسی به تمامی منابع موجود کتابخانه بزرگ کیندل در اختیار مشترکین آمازون قرار خواهد گرفت. 

البته با خرید این اشتراک ویژه که Kindle Unlimited نام دارد، شما نه تنها به منبع بزرگ کتب متنی، بلکه همزمان به هزاران صفحه مجله الکترونیکی و کتاب صوتی نیز دسترسی خواهید داشت که کمک بزرگی به کاهش هزینه های مربوط به خرید کتاب شما خواهد کرد. 

آمازون مبلغ اشتراک ماهانه استفاده از این طرح را تنها ۹.۹۹ دلار آمریکا اعلام کرده که با پرداخت این هزینه، گنجینه ای مرکب از یک میلیون کتاب متنی، دو هزار کتاب صوتی و انواع مجلات به روی شما باز خواهد شد. 

البته باید به این نکته توجه داشت که این طرح بر اساس شیوه قدیمی قرض گرفتن کتاب از کتابخانه طراحی شده و لذا شما در یک زمان واحد تنها قادر به دریافت ۱۰ کتاب از کتابخانه کیندل هستید که البته درست مانند همان شیوه قدیمی، جا به جایی کتاب ها با یکدیگر بسیار آسان بوده و تنها کافی است تا یک کتاب را از قفسه حذف کنید تا بتونید کتاب جدید را قرض گرفته و جایگزین آن کنید.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha