۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
واحدهای تولیدی قزوین ۱۳ میلیارد ریال برای مهار کرونا کمک کردند
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

واحدهای تولیدی قزوین ۱۳ میلیارد ریال برای مهار کرونا کمک کردند

قزوین - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: چند واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مبلغ ۱۳ میلیارد ریال را به صورت نقدی و غیر نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور با بیان اینکه واحدهای تولیدی قزوین ۱۳ میلیارد ریال برای مهار کرونا کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی، سلامت مردم و مشارکت برای شکست ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: شرکت نفیس نخ مستقر در شهرک صنعتی لیا با کمک یک میلیارد تومانی و واحدهای تولیدی گروه صنعتی ویتانا مستقر در شهرک صنعتی کاسپین، سالار و سهیل البرز ایرانیان مستقر در شهرک صنعتی آراسنج و چند واحد تولیدی با کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به صورت نقدی در این امر مهم شرکت کرده و نیز برخی شرکت‌ها به صورت غیر نقدی به مبلغ ۲ میلیارد ریال با ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها مشارکت کردند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین همچنین از برگزاری مسابقات درون سازمانی در برخی از شرکت‌ها برای تشویق کارکنان به ماندن در خانه و رعایت بهداشت و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خانپور با اشاره به افزایش ظرفیت تولید برخی شرکت‌ها تصریح کرد: تعدادی از واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی، بهداشتی، شوینده‌ها ، ماسک و دستکش با ظرفیت چند برابری در حال تولید بوده و به صورت دو و سه شیفت مشغول به کار هستند و از لحاظ تامین این ملزومات بهداشتی و پزشکی جهت مهار این ویروس خوشبختانه مشکلی در استان نداریم.

وی گفت: در شهرک‌های صنعتی استان، برخی واحدهای صنعتی با تغییر خط تولید موفق به تولید مواد ضد عفونی و بهداشتی و شوینده‌ها و ماسک شدند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سرمایه گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگانی که در راستای مسئولیت اجتماعی و شکست کرونا به جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمان و سلامت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها به نحو شایسته کمک کنند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۱۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha