۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند
مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

کرمان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، فریدون فعالی اظهار کرد: نمایندگان شرکت گردشگری هند در مدت حضور در استان کرمان از امکانات و تجهیزات بیمارستان مهرگان و همچنین ظرفیت‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری این استان از قبیل باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد و بازار تاریخی کرمان و ...دیدن کردند.

وی گفت: این شرکت گردشگری هند توسط شرکت نقش لوتوس پارسیان به کرمان دعوت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه به‌زودی شاهد حضور گردشگران سلامت هند در این استان خواهیم بود، افزود: گردشگری سلامت فرصتی جدید برای احیا و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در دوران پساکرونا خواهد بود.

فعالی تاکید کرد: استان کرمان با داشتن مزیت‌های فراوان همچون برخورداری از کیفیت بالای خدمات درمانی و نیز وجود پزشکان حرفه‌ای می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری سلامت در ایران تبدیل شود.

وی از صدور 8 پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و اظهار کرد: «در حال حاضر دو دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه قرار دارند.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha