۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال در قشم پرداخت شد

۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال در قشم پرداخت شد

قشم- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان گفت: درسال جاری با تکمیل ۵۲ پرونده در بانک‌های عامل ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در قشم پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی هرمزگان، منوچهر دانشمند روز دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان قشم افزود: تاکنون ۴۵۰ پرونده در جزیره قشم متقاضی شناسایی شده‌ که از این تعداد ۱۷۰ پرونده به بانک معرفی شده‌است.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها در هفت روستای مَلِکی، سهیلی، هفت‌رَنگو، چاهوی شرقی، گَوَرزین، دوربِنی، گوران و شهر طَبل تکمیل شده است و به زودی به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان تصریح کرد: کارگروهی در روستاها با حضور دهیاران، امامان جمعه و شوراها تشکیل می‌شود که با حضور نماینده این بنیاد و بانک، تمامی خدمات در همان روستا به متقاضی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این تسهیلات از ۲۰۰ میلیون ریال تا ۱۵ میلیارد ریال و با کارمزد چهار درصد و سه تا ۶ ماه تنفس در بازپرداخت به متقاضیان واگذار می‌شود.

دانشمند افزود: این تسهیلات برای بنگاه های خرد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و برای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی تا سقف ۱۵ میلیارد قابل پرداخت است.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha