۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
اجرای ۲۶ طرح اشتغال‌زایی با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریالی در البرز
مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت خبر داد؛

اجرای ۲۶ طرح اشتغال‌زایی با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریالی در البرز

کرج- صبوری، مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز، از اجرای ۲۶ طرح اشتغالزایی در قالب تولید پوشاک با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریالی در استان خبر داد.

مهدی صبوری در گفتگو با خبرنگار بازار پس از بازدید از طرح های اشتغالزایی اجرا شده توسط بنیاد برکت در روستاهای هدف شهرستان نظرآباد که با همراهی علی مافی مدیر نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) غرب استان البرز انجام شد، گفت: این طرح ها از حدود دو ماه قبل استارت خورد و بنیاد برکت با راه اندازی کارگاه های خیاطی و تهیه چرخ خیاطی در قالب تسهیلات اقدام به اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار کرد.

صبوری افزود: بنیاد برکت در راستای حفظ کرامت و حمایت از بانوانی که دارای بیماران خاص و نیازمند مراقبت در منزل هستند، اقدام به راه‌اندازی کسب و کار در منزل این افراد نموده است.

مجری طرح های بنیاد برکت اظهار کرد: در مواردی که نیاز به آموزش مهارتی باشد، بنیاد آموزش های لازم را به طور رایگان به این افراد می دهد و در برخی مواد آموزش های هدایتی کسب و کار و رونق کسب و کار نیز برای آنها داریم.

پشتیبانی بنیاد برکت از مرحله راه اندازی تا درآمدزایی طرح ها
صبوری با تاکید بر پشتیانی صفر تا صد بنیاد برکت از این طرح های اشتغالزایی گفت: از مرحله راه اندازی کارگاه، تامین ابزار کار، آموزش های لازم تا درآمدزایی از این افراد پشتیبانی می شود. وی اضافه کرد: چنانچه این بانوان بازار فروش و کسب و کار نداشته باشند، با معرفی آنها به واحد پشتیانی طرح های اشتغالزایی بنیاد، سفارش کار و حقوق برای آنها در نظر گرفته می شود.

مجری طرح های بنیاد برکت اظهار کرد: بنیاد برکت با هدف محرومیت زدایی و اشتغالزایی در دیگر روستاها و شهرستان های دیگر استان البرز نیز طرح هایی را در دست اجرا دارد.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha