۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
اتحاد شرکتهای کشاورزی امریکا برای دستیابی به بازار چین| حضور چشمگیر در نمایشگاه واردات شانگهای
بازار گزارش می دهد؛

اتحاد شرکتهای کشاورزی امریکا برای دستیابی به بازار چین| حضور چشمگیر در نمایشگاه واردات شانگهای

شرکت های کشاورزی امریکا با حضور چشمگیر خود در نمایشگاه بین المللی واردات چین که در شانگهای در حال برگزاری است، در حال همکاری گسترده برای بهره برداری از بازار چین هستند.

به گزارش بازار، شورای صادرات سویای ایالات متحده (USSEC) ۱۳ شرکت عضو را برای شرکت در چهارمین نمایشگاه بین المللی واردات چین (CIIE) در شانگهای که در حال برگزاری است، سازماندهی کرد. این چهارمین سال متوالی است که که این شورا در این نمایشگاه شرکت می کند.

در طول نمایشگاه واردات امسال، رویدادهای امضای قرارداد یا توافقنامه ها به صورت آنلاین و آفلاین برای سه شرکت آمریکایی، از جمله مجموعه سی اچ اس (یکی از تعاونی های پیشرو که متعلق به کشاورزان، دامداران و تعاونی ها در سراسر ایالات متحده است) و چهار شرکت چینی از جمله شرکت بازاریابی مواد غذایی گروه جیوسان برگزار شد.

تعداد غرفه های ایالات متحده در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱، به حدود ۲۰۰ غرفه رسید که در جای خود نشانگر یک رکورد است. شایان ذکر است که شرکت های کشاورزی امریکا در حال همکاری برای بهره برداری از بازار چین هستند.

در بخش محصولات غذایی و کشاورزی مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی (شانگهای)، غرفه های شورای دانه های روغنی امریکا، شورای صادرات سویای امریکا، شورای عدس و شورای نخود خشک در همان منطقه متمرکز شده اند و محصولات غذایی و کشاورزی مختلف را به نمایش می گذارند.

ژانگ شیائوپینگ مدیر منطقه بزرگ چین در امور شورای صادرات سویای ایالات متحده گفت: ما خدماتی را همانطور که اعضایمان به آنها نیاز دارند، ارائه می دهیم.  صادرات فعلی سویای ایالات متحده به چین از یک وضعیت بد پس از اصطکاک تجاری آغاز شده توسط ایالات متحده، خارج شده است، به طوری که انتظار می رود حجم صادرات سویای ایالات متحده به چین در سال جاری از حجم صادرات قبلی فراتر رود.

ژانگ گفت:  با پیشرفت شهرنشینی چین و افرادی که از فقر رهایی یافته و به نیروی مصرف کننده می پیوندند، تقاضای فزاینده ای در بازار چین وجود خواهد داشت که نشان دهنده فرصتی عالی برای شرکت های کشاورزی ایالات متحده است.

ژانگ افزود: در طول دهه‌ها، ما یک مشارکت نزدیک و دوجانبه سودمند با صنعت چین ایجاد کرده‌ایم و دلیلی وجود ندارد که این رابطه تقویت و گسترش نیابد.

امسال برای اولین بار است که شورای نخود و عدس ایالات متحده در نمایشگاه شانگهای شرکت می کند. این انجمن بیش از ۱۰۰۰ شرکت عضو دارد که مشتریان آن در سراسر چین پراکنده هستند.

نخود و عدس سرشار از پروتئین با کیفیت بالا، فیبر غذایی و سایر مواد مغذی هستند.

لوسی دای  نماینده چین در شورای نخود و عدس خشک ایالات متحده، گفت: آنها انتخاب های بیشتری را برای مصرف کنندگان چینی که دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند، ارائه می دهند. وی افزود: او مشتاقانه منتظر دیدار با شرکت های غذایی چینی و متخصصان بیشتری از طریق این نمایشگاه است. همچنین، ایالت آیداهو آمریکا غرفه ای در این نمایشگاه برپا کرده است.

تارا کو  نماینده ارشد دفتر چین در ایالت آیداهو نیز گفت که این ایالت محصولات یک شرکت لبنی، یک مزرعه میوه و یک شرکت لوبیا خشک را در این نمایشگاه تبلیغ می کند.

کو اعلام کرد: صادرات به چین برای کشور ما مهم است. ما می خواهیم به شدت به توسعه روابط اقتصادی و تجاری خود با چین ادامه دهیم. وی افزود : او در این نمایشگاه با ده ها واردکننده چینی ملاقات کرده است زیرا همکاری اقتصادی و تجاری آمریکا و چین بسیار مهم است.

این نماینده ارشد اظهار کرد که  با بهبود استانداردهای زندگی مصرف کنندگان چینی، امریکاییها نسبت به بازار اطمینان خواهند داشت.

بر اساس داده‌های گمرک چین، کل تجارت بین چین و ایالات متحده در ۱۰ ماه نخست سال جاری به ۳.۹۵ تریلیون یوان (۶۱۸ میلیارد دلار) رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳.۴ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha