۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
تعمیرات واحد شماره یک نیروگاه مفتح ۳۶ درصد پیشرفت دارد
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح:

تعمیرات واحد شماره یک نیروگاه مفتح ۳۶ درصد پیشرفت دارد

همدان - دیناروند، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح ۳۶ درصد پیشرفت داشته است.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح ۳۶ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح بابیان اینکه انتظار می رود تعمیرات اساسی زودتر از موعد به پایان برسد، افزود: کندی در انجام کار از سوی پیمانکاران به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود چرا که سرمای هوا و نیاز شبکه به انرژی موجب می شود تا در ادامه عملیات تعمیرات اساسی از تمام فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

دیناروند اضافه کرد: پیمانکاران موظفند چنانچه کمبودی وجود دارد موارد را اعلام کنند تا اقدام فوری در راستای رفع نیازها صورت گیرد.

مدیر عامل نیروگاه مفتح از پیمانکارانی که با تمام توان در پیشبرد کار تلاش می کنند قدردانی کرد و گفت: در ادامه تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح، اورهال موتورهای تغذیه آب بویلر واحد شماره یک این مجموعه با نظارت کارشناسان و تکنسین های امور تعمیرات الکتریک در حال انجام است.

وی گفت: تست حفاظت کلیدهای هوایی ۴۰۰ ولت سوییچ گیرهای بویلر وتوربین با موفقیت به انجام رسیده و اندازه گیری و اصلاح نشتی روتورژنراتور باتزریق هوای خشک و عملیات اورهال سوییچ گیرها و سرویس بریکرها از دیگر فعالیت های تعمیراتی امور الکترویک است.
 

کد خبر: ۱۱۶٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha