۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
بازدید شهردار همدان از روند اجرای پروژه اداری - تجاری سینا
امروز انجام شد؛

بازدید شهردار همدان از روند اجرای پروژه اداری - تجاری سینا

همدان - شهردار همدان به همراه تعدادی از مدیران شهرداری از روند اجرای پروژه اداری - تجاری سینا بازدید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، شهردار همدان، سرپرست معاونت حمل ونقل و امورزیربنایی و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی از پروژه اداری _ تجاری سینا بازدید کرده و روند پروژه و پیشرفت فیزیکی آن مورد بررسی قرار گرفت.

سید مسعود حسینی افزود: با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در همه نقاط سطح شهر در راستای پیشرفت پروژه ها به صورت مصمم در جهت فراهم کردن فضایی بهتر برای شهروندان پیگیری و اجرا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مهمترین اولویت و رویکرد مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان بوده و این مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و سایر پروژها محقق خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع و اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها نباید غافل شد و رعایت شاخصه های کیفی بسیار حایز اهمیت بوده و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در پایان این بازدید شهردار همدان از زحمات و تلاش های همکاران مجموعه قدردانی و دستورات لازم را در خصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع روند پیشرفت پروژه صادر کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha