۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
خیز بیت کوین برای رسیدن به ایستگاه قیمتی ۷۴ هزار دلار!
تا چه زمانی ریسک خرید بیت کوین کم است؟

خیز بیت کوین برای رسیدن به ایستگاه قیمتی ۷۴ هزار دلار!

کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش بینی می کنند، با عبور قیمت بیت کوین از مرز روانی ۶۵ هزار امکان رسیدن آن تا ۷۴ هزار دلار در روزهای آتی وجود دارد و پس از آن بازار به احتمال زیاد به فاز اصلاح خواهد رفت.

بازا؛ گروه بانک و بیمه: گزارش های موجود نشان می دهد طی ماه های اخیر قیمت بیت کوین بر ریل رشد قرار گرفته است قیمتی که در دوماه گذشته ۴۵ هزار دلار را به ثبت رساند اما با حرکت روبه رشد آن طی این مدت و شکستن پی در پی سدهای مقاومت اکنون قیمت چنین ارز دیجیتالی به ۶۸ هزار دلاری رسیده است، یعنی رشدی ۵۰ درصدی را برای سرمایه گذاران رقم زده است. این افزایش قیمت بیانگر آن بوده که ورود سرمایه گذاران به چنین بازار مجازی افزایش یافته است. البته در این مدت بازار بیت کوین بارها به فاز اصلاح رفته و قیمت ها را نوسانی کرده اما پس از مدتی دوباره قیمت بیت کوین بر مدار رشد قرار گرفته است.

معمولا افرادی در بازار مجازی رمز ارز سرمایه گذاری می کنند که قدرت ریسک بالایی دارند این سری افراد را جوانان و نوجوانهایی تشکیل می دهند که به علم روز دنیا و پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی به خوبی آگاه هستند با این وجود افراد ریسک پذیر کمتر در چنین بازارهایی ورود می کنند

افراد ریسک پذیر سرمایه گذاران بیت کوین و رمز ارزها
 اینکه چنین بازاری تاکنون توانسته است خیلی از سرمایه گذاران را به خود جذب کند اما وجود خارجی ندارد برای خیلی ها جای تعجب است و معمولا افرادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند که قدرت ریسک بالایی دارند. این سری افراد را جوانان و نوجوانهایی تشکیل می دهند که به علم روز دنیا و پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی به خوبی آگاه هستند با این وجود افراد غیر ریسک پذیر کمتر در چنین بازارهایی ورود می کنند.

البته تا کنون خیلی از سرمایه گذارانی که با علم و آگاهی در این بازار سرمایه گذاری کرده اند با درایت توانسته اند سودهای کلانی را به جیب بزنند چرا که بیت کوین طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است. اکنون که بیت کوین مدتی است مسیر رشد را می پیماید سرمایه گذاران این نوع ارز دیجیتال در بازار مجازی دست به عصا وارد چنین بازاری شده و بیم از آن دارند که دوباره  مبادا قیمت آن به یک باره بریزد و دچار زیان شوند.

پیش بینی می شود بازار ارز دیجیتال بیت کوین پس از عبور از ۶۵ هزار دلار تا بیش از ۷۰ هزار دلار در روزهای آینده پیشروی کند چرا که بیت کوین سطح قدرت ۶۲ تا ۶۵ هزاردلار را در روزهای گذشته شکسته و با ممانعت بازار مواجه نشده است

احتمال رشد قیمت بیت کوین تا ۷۴ هزار دلار در روزها و هفته های آینده بدون مقاومت بازار
عضو انجمن بلاک چین کشور در گفتگو با «بازار» درباره پیش بینی وی از روند بازار بیت کوین در روزها و هفته های آینده گفت: با عبور بیت کوین از محدوده حساس ۶۵ هزار دلاری امکان رسیدن آن تا ۷۴ هزار دلار دور از ذهن نیست اما باید در نظر داشت که دراین محدوده قیمتی احتمال ورود بازار به فاز اصلاح که معمولا ریزش قیمت ها را بدنبال دارد محتمل است.

امیربیات، با بابیان اینکه پیش بینی می شود بازار ارز دیجیتال بیت کوین پس از عبور از ۶۵ هزار دلار به احتمال زیاد تا بیش از ۷۰ هزار دلار در روزهای آینده خواهد رفت افزود:  پیشروی بیت کوین با شکستن سطح مقاومت ۶۲ تا ۶۵ هزاردلار ادامه دار خواهد بود چرا که مرز روانی نیمه ۶۰ هزار دلار را رد کرده و با ممانعت بازار مواجه نشده است،  در چنین شرایطی حرکت تدریجی این نوع ارز مجازی تا رسیدن آن به قیمت ۷۴ و ۷۵ هزار دلار در روزهای آینده بعید به نظر نمی رسد.

عضو انجمن بلاک چین کشور خاطر نشان کرد: ایستگاه بعدی قیمت بیت کوین که به احتمال زیاد با مقاومت بازار مواجه خواهد شد ۷۴ هزار دلار است و پس از آن بازار برای اصلاح مسیر عقب گرد را در پی می گیرد که این احتمال وجود دارد طی چند روز قیمت بیت کوین در مسیر نزول قرار بگیرد و ارزش آن حتی به ۶۰ تا ۶۲ هزار دلارهم سقوط کند.

با اصلاح قیمتی و عبور بیت کوین از مرز احتمالی ۷۴ هزار دلار در ماههای آینده، مسیر رشد قیمت این نوع ارز مجازی هموار خواهد شد و به احتمال فراوان پیش بینی می شود تا قبل از سال جدید بیت کوین مرز ۱۰۰ هزار دلار را نیز رد کند

با اصلاح بازار قیمت بیت کوین سقوط می کند
این کارشناس رمزارز">رمزارز اظهارداشت: پس از اصلاح قیمت بازار با رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده ۷۴ هزار دلار، چنانچه بازار دوباره به سرمایه گذاران روی خوش نشان دهد قیمت بیت کوین دوباره در مسیر رشد قرار خواهد گرفت و رکوردهای تازه ای را به ثبت می رساند اما معلوم نیست سطح مقاومت بازار در چنین فرایندی چگونه باشد.

وی پیش بینی کرد: با اصلاح قیمتی و عبور بیت کوین از مرز احتمالی ۷۴ هزار دلار در ماههای آینده، مسیر رشد قیمت این نوع ارز مجازی هموار خواهد شد و به احتمال فراوان پیش بینی می شود تا قبل از سال جدید بیت کوین مرز ۱۰۰ هزار دلار را نیز رد کند.

بیات ادامه داد: در گام بعدی رشد قیمت بیت کوین، سرمایه گذاران باید با حساسیت خاصی وارد این بازار شوند اما هم اکنون که بیت کوین در محدوده ۶۸ هزار دلار قرار دارد می تواند فصل خوبی برای خرید خریداران این نوع رمز ارز باشد چرا که با عبور قیمت بیت کوین از مرز ۷۰ هزار دلار حساسیت های بازار برای اصلاح بیشتر می شود و احتمال ریزش قیمت ها در بازار وجود دارد.

این کارشناس بازار رمز ار با بیان اینکه معمولا با ریزش قیمت بیت کوین قیمت سایر رمز ارزهای خرد افزایش می شوند، گفت: خیلی ها از ترس ریزش قیمت بیت کوین درصدد خرید رمزارزهای خرد هستند بنابراین سرمایه های زیادی با افت قیمت بیت کوین به این بازار ورود خواهد کرد.

قیمت بیت کوین که دیروز در محدوده ۶۶ هزار دلار قرار داشت امروز با جهش قیمت به بیش از ۶۸ هزار دلار رسید

سودآوری قابل توجه سرمایه گذاران از رمز ارزهای خرد حوزه بلاکچین
وی افزود: با سرمایه گذاری بر روی ارزهایی که شبکه خوبی در حوزه بلاکچین دارند سودآوری برای سرمایه گذاران می تواند قابل توجه باشد، زیرا این نوع ارزها از سبد متنوعی برای سرمایه گذاران برخوردار بوده وسرمایه گذاران برای جلو گیری از زیان احتمالی در این بازار مجازی با خرید متنوع رمز ارزهای سرمایه های زیادی را به چنین بازاری آورده اند.

بنا به این گزارش، قیمت بیت کوین که دیروز حدود ۶۶ هزار دلار بود امروز با جهش قیمت به بیش از ۶۸ هزار دلار رسیده است. این ارز دیجیتال هم اکنون با ارزش بازار حدود ۱,۲۸۶.۱۷۷ میلیار دلار، در رتبه ۱ بازار ها در جهان قرار دارد. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۶۸,۱۳۹ دلار یعنی معادل ۱,۶۸۹,۸۴۷,۲۰۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۹.۸۳۳ میلیارد دلار است.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha