۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سند مالکیت ۹۰ درصد از شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین صادر شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

سند مالکیت ۹۰ درصد از شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین صادر شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سند مالکیت بیش از ۹۰درصد از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمید رضا خانپور در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان اظهار داشت: در آبان ماه سالجاری سند مالکیت ۱۳۷ هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا و نواحی صنعتی الموت و اسفرورین اخذ شده و بیش از ۴۷۰۰ هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان دارای سند مالکیت و سندتفکیکی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی بوده تصریح کرد: تاکنون برای بیش از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاسپین ۱و۲، لیا، آراسنج، آبیک، حکیمیه، شال، دانسفهان، الموت، طارم، اسفرورین، آوج  سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: در حال حاضر اسناد تفکیکی تک برگی شهرک صنعتی خرمدشت که بزرگترین شهرک صنعتی می باشد در مرحله اخذ اسناد تفکیکی بوده که به واحدهای تولیدی مستقر در آن واگذار خواهد شد.

خانپور با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران ، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری ، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان در سال مانع زدایی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر دو هزار فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می شوند، می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۸۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد ۹۴۱ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱ هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha