۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
دوگانه سوز شدن ۲۰ درصد خبازی‌های گلستان| در قطعی گاز دچار چالش می شویم
رئیس سازمان صمت گلستان خبرداد؛

دوگانه سوز شدن ۲۰ درصد خبازی‌های گلستان| در قطعی گاز دچار چالش می شویم

گرگان- طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۲۰ درصد خبازی های گلستان دوگانه سوز بوده که این تعداد در شرایط قطعی گاز پاسخگوی نیاز مردم نخواهد بود.

حسین طلوعیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد دغدغه اصلی ما در زمستان آتی تامین سوخت ذخیره برای واحدهای صنفی و صنعتی است که این نگرانی از سال های گذشته همواره وجود داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: خوشبختانه واحدهای صنعتی اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده و دوگانه‌سوز شده‌اند و نگرانی به دلیل عدم وجود زیرساخت ها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: با توجه به تذکرات و پیش بینی حوزه گاز و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مروری در واحدهای صنفی و خبازی ها و نانوایی ها انجام شد و با توجه به اینکه پیش‌بینی می شد شرایط سال ۸۰(قطعی گاز) در استان تکرار شود لذا آماده بودن خبازی ها بسیار حائز اهمیت است.

طلوعیان با اشاره به دوگانه سوز شدن نانوایی ها، بیان کرد: هم اکنون این عملکرد در خبازی های استان چشمگیر نبوده و با میانگین فاصله زیادی داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: ۲۰ درصد خبازی های استان دوگانه سوز هستند که پاسخگوی نیاز مردم نخواهد بود لذا باید واحدهای خبازی مستعد شناسایی شده و با ارائه تسهیلات از بانک های عامل بتوان زمینه دوگانه سوز شدن آن ها را فراهم کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha