۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
فروش شانه‌ای تخم مرغ در همدان ممنوع است| لزوم فروش به صورت کیلویی
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

فروش شانه‌ای تخم مرغ در همدان ممنوع است| لزوم فروش به صورت کیلویی

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بابیان اینکه فروش شانه‌ای تخم مرغ در همدان ممنوع است، گفت: تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد می کند.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با توجه به خرید کیلویی و وزنی تخم مرغ از مرغدار، فروشندگان نیز باید به صورت وزنی تخم مرغ را عرضه کنند، گفت: اگر خلاف این عمل انجام پذیرد تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: باتوجه به مصوبه کشوری ستاد تنظیم بازار از این پس اصناف و فروشگاه های عرضه تخم مرغ در استان همدان باید تخم مرغ را به صورت کیلویی به مردم عرضه کنند.

وی بیان کرد: تمام فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده فروشی در استان  همدان باید تخم مرغ را به صورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف کنندگان عرضه کنند و مثل گذشته امکان فروش تخم مرغ به صورت دانه ای وجود ندارند.

وی با بیان اینکه این دستور به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کننده صورت گرفته ادامه داد: تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تاکید کرد:در صورت مشاهده خلاف این مصوبه با متخلفین برخورد می کنیم.

جریمه ۷۲ میلیارد ریالی قاچاق سیگار
داریوش جودکی همچنین گفت: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان فردی مقادیر متنابهی انواع سیگارت، توتون و تنباکوی خارجی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۳۹۸ ریال را در کارتن های قند در یک کامیون جاسازی و از بوکان به مقصد تهران بارگیری و حمل می کرد که درهمدان به دام افتاد.

وی گفت: شعبه سوم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از قطعیت رای پرونده در اجرای احکام در حال اجرا ست و متهم به دلیل عجز از پرداخت جزای نقدی هم اکنون در زندان به سر می برد.
 

کد خبر: ۱۱۶٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha