۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
مصرف گاز در ایلام رشد ۱۱ درصدی داشته است
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

مصرف گاز در ایلام رشد ۱۱ درصدی داشته است

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام از رشد ۱۱ درصدی مصرف گاز در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: واحدهای صنعتی بیشترین مصرف کننده بوده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه اول سال‌جاری در اقصی نقاط استان ایلام بیش از ۲۹۶ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است، گفت: این مقدار مصرف در واحدهای صنعتی، خانگی، ادارات دولتی و آموزشی، سی ان جی و تجاری بوده است.

وی افزود: در بخش صنعت ۱۹۹ میلیون متر مکعب، خانگی ۶۱ میلیون مترمکعب، ادارات دولتی و آموزشی سه میلیون مترمکعب، سی ان جی ها ۲۴ میلیون و ۹۸۵ هزار مترمکعب و مشترکان تجاری هفت میلیون و ۳۷۳ هزار مترمکعب گاز مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این مقدار مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع ۱۱ درصد رشد داشته‌ است، ادامه داد: مصرف واحدهای صنعتی و سی ان جی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴۹ و شش درصد افزایش و مشترکان خانگی، تجاری، ادارات دولتی و آموزشی به ترتیب ۳۷ و شش و ۴۳ درصد کاهش مصرف گاز داشته‌اند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه با ورود به آبان‌ماه، هرسال مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی دچار افزایش شدید می‌شود، اظهار داشت: نزدیک به ۶۰ درصد سبد انرژی استان از طریق گاز طبیعی تاُمین می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha