۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
لوازم خانگی افزایش قیمت نداشته است
مدیرکل دفتر صنایع وزارت صمت:

لوازم خانگی افزایش قیمت نداشته است

گردان، مدیر کل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به صورت عمومی اتفاق نیفتاده است، البته ممکن است فقط برای یک کالای خاص بصورت موردی باشد.

به گزارش بازار، کیوان گردان مدیر کل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت درباره جزییات جلسه رصد بازار لوازم خانگی در وزارت صمت افزود: وزارت صمت بر اساس تدابیر دولت و دستورات وزیر صمت به صورت هفتگی پایش صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در بخش تولید و توزیع به صورت کارشناسی تمام شرایط بازار را رصد می‌کنیم.

گردان درباره فهرست قیمت‌های تولید کنندگان لوازم خانگی که مقرر شده بود به سازمان حمایت از مصرف کنندگان ارسال شود گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی به صورت عمومی اتفاق نیفتاده است؛ البته ممکن است برخی تولید کنندگان لوازم خانگی یک کالای خاص را افزایش قیمت داده باشند که به صورت موردی بوده و وزارت صمت اجازه افزایش قیمت را به تولید کنندگان نداده است و مجوزی هم صادر نشده و عملاً چنین اتفاقی هم در بازار نیفتاده است.

وی خاطر نشان کرد: رقابت جدی در بخش لوازم خانگی موجب جلوگیری از افزایش قیمت شده است و الآن شرکت‌ها با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی تصریح کرد: بنا داریم اطلاع رسانی دقیق را برای مصرف کننده داشته باشیم تا مصرف کننده با دید قیمتی وارد بازار شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha