۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
تفکر خارج کردن بخش خصوصی از صحنه باید از ذهن‌ها زدوده شود
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

تفکر خارج کردن بخش خصوصی از صحنه باید از ذهن‌ها زدوده شود

بناب- نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تفکر خارج کردن بخش خصوصی از صحنه اقتصاد و صنعت کشور باید از ذهن‌ها زدوده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مظفر علیخانی عصر پنج شنبه در آیین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان بناب با بیان اینکه فعالان بخش اقتصادی در قوت بخشیدن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور نقش اساسی داشته اند؛ افزود: در هر برهه حساس کشور فعالان اقتصادی به ککم این مرز و بوم آمده اند.

وی با بیان اینکه تفکر خارج کردن بخش خصوصی از صحنه باید از ذهن ها زدوده شود؛ تصریح کرد: علیرغم تحمیل تحریم های ظالمانه به کشور فعالان اقتصادی بخش خصوصی با تمامی مشکلات برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان تلاش می کنند و افسران و مدافعان جنگ ظالمانه اقتصادی هستند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: نیازمند حمایت دولت سیزدهم از بخش اقتصادی هستیم. فعالان اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

علیخانی خاطرنشان کرد: عملکرد اتاق بازرگانی نشانگر این است، قانون های مهمی در مجلس و کمیسیون اقتصادی مصوب کرده و مسئولیت های اساسی یا مشاوره قوای سه گانه به این اتاق واگذار شده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اگر قصد توسعه و پیشرفت کشور را داریم باید به فکر تقویت نهادهای رسمی بخش های خصوصی باشیم.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha