۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
منطقه ویژه‌ اقتصادی گرمسار نیازمند اجرای بندر خشک است
وزیر دادگستری:

منطقه ویژه‌ اقتصادی گرمسار نیازمند اجرای بندر خشک است

سمنان- وزیر دادگستری و نماینده رئیس جمهور در منطقه گرمسار و آرادان با اشاره به ارتقای ظرفیت‌های سرمایه گذاری غرب استان سمنان، گفت: منطقه ویژه‌ اقتصادی گرمسار نیازمند اجرای بندر خشک است.

به گزارش خبرنگار بازار، امین حسین رحیمی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری سمنان که با حضور رئیس جمهور در سالن هلال احمر برگزار شد با بیان اینکه  پروژه خط انتقال آب از سد نمرود با مشکل مواجه است، تاکید کرد: رفع مشکلات این سد که می تواند نقش مهمی در آبرسانی منطقه گرمسار داشته باشد، نیازمند توجه است.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه آب شرب گرمسار و آرادان نیازمند اعتبارات است، افزود: تامین اعتبار برای محور گرمسار تهران و گرمسار - فیروزکوه یکی دیگر از مسائلی است که در گرمسار و آرادان درباره ان مطالبه وجود دارد.

نماینده رئیس جمهور در گرمسار و آرادان با بیان اینکه منطقه ویژه‌ اقتصادی گرمسار نیازمند اجرای بندر خشک است، گفت: این زیرساخت نیز با مشکلاتی مواجه است که می بایست با توجه بیشتر به مسائل نسبت به حل آن اقدام کرد.

رحیمی همچنین گفت: تقاطع غیرهمسطح تهران گرمسار در آرادان پیشرفت کمی داشته و بودجه آن در ۱۴۰۰ با وجود تصویب، تخصیص نیافته و  نیاز به تامین اعتبار دارد.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha