۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بهره برداری از ساختمان سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندم در گرمسار تسریع شود
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

بهره برداری از ساختمان سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندم در گرمسار تسریع شود

گرمسار - نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: یکی از مطالبات مردم گرمسار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان تسریع در تکمیل و بهره برداری از ساختمان سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندم است.

به گزارش خبرنگار بازار، اردشیر مطهری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار همزمان با سفر هیئت دولت به استان سمنان و به میزبانی مجتمع خورشید این شهرستان با اشاره به مطالبات اقتصادی منطقه گرمسار و آرادان از دولت، تاکید کرد: آب یکی از مهترین موضوعات این منطقه است.

وی با بیان اینکه اگر سیر کنونی پیش برود در ده سال آینده کشاورزی منطقه نابود می شود، افزود: در زمینه تأمین آب پایدار در بخش صنایع و کشاورزی طی سال های اخیر با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس تاکید کرد: با روند کنونی خشکسالی تولید محصولات کشاورزی کاهش چشم‌گیر و میزان وابستگی به کشورهای خارجی افزایش خواهد یافت.

مطهری با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم گرمسار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان تکمیل و بهره برداری از ساختمان سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندم است، تاکید کرد: این پروژه تقریباً به اتمام رسیده و فقط ۱۰ درصد کار این مجموعه مانده است.

وی با بیان اینکه این سیلو پایلوت استان تهران نیز خواهد بود، ابراز داشت: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در زمان کوتاه درخواست شده که امیدواریم به زودی این پروژه با اعتبارات مناسب که پیگیر آن هستیم راه اندازی شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha