۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
رشد ۱۰۰ درصدی متراژ نمایشگاه های خارجی| اولویتمان حضور در ۱۵ کشور همسایه است
معاون شرکت سهامی نمایشگاه در پاسخ به بازار اعلام کرد

رشد ۱۰۰ درصدی متراژ نمایشگاه های خارجی| اولویتمان حضور در ۱۵ کشور همسایه است

آدینه، معاون شرکت سهامی نمایشگاه ها از رشد ۱۰۰ درصدی متراژ نمایشگاه های خارجی در امسال خبر داد و گفت: اولویت ما شرکت در نمایشگاه های ۱۵ کشور همسایه است.

بازار، گروه اصناف و بازرگانی: داوود آدینه مجری نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه در پاسخ به بازار در باره حمایت های مالی دولت از شرکت کنندگان در نمایشگاه گفت: شرکت سهامی نمایشگاه ها کمترین هزینه را از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اخذ کرده است. ضمن اینکه مذاکرات و رایزنی هایی را با سفارت و همچنین دستگاه های مسئول در سوریه انجام شده و در نتیجه حاضرین در نمایشگاه تنها یک سوم هزینه های خدمات نمایشگاهی را در این کشور پرداخت می کنند. جدای از این سازمان توسعه تجارت هم قرار است که بعد از اتمام نمایشگاه بخشی از هزینه هایی برگزاری نمایشگاه ها را به بخش خصوصی مسترد کند.

همچنین محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران هم در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار بازار، با بیان اینکه از پایان شهریور نمایشگاه ها به صورت مرتب در حال برگزاری است، از رشد ۱۰۰ درصدی متراژ نمایشگاه های برگزار شده در امسال خبر داد و افزود: امیدواریم که این نمایشگاه ها بتواند تاثیر مثبت زیادی در توسعه اشتغال و البته رونق تولید و رشد اقتصادی داشته باشد.  

او با بیان اینکه اولویت ما برای سال آینده شرکت در نمایشگاه های ۱۵ کشور همسایه است، افزود: البته نمایشگاه هایی را بر اساس اولویت های تجاری ایران در کشورهای دیگر برگزار خواهد شد تا زمینه حضور محصولات ایران در بازار جهانی فراهم شود.

'گفتنی است دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه از هشتم تا دوازدهم آذرماه در دمشق (پایتخت این کشور) برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha