۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
دلالان و عوامل گرانی در بازار قزوین شناسایی شده‌اند
معاون استاندار قزوین:

دلالان و عوامل گرانی در بازار قزوین شناسایی شده‌اند

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برخی از دلالان و عوامل گرانی در بازار قزوین شناسایی و به سازمان تعزیرات حکومتی جهت تشکیل پرونده و جریمه معرفی شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی اظهار داشت: جلسات تنظیم بازار استان به صورت روزانه و منظم هر هفته برگزار و ضمن رصد دقیق، بازرسان را در سطح شهر برای انجام این موضوع قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: انسجام و همدلی لازم بین مدیریت استان، دستگاه های اجرایی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد و هیچ خللی در سیستم مدیریتی و نظارتی استان نیز مشاهده نمی شود.

قبادی با بیان اینکه با قوت و قدرت تمام بازار را رصد می کنیم، تصریح کرد: البته گرانی در بازار وجود دارد ولی گرانفروشی را تحمل نخواهیم کرد و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه هیچ نوع اخلال و نوسان قیمت ناشی از سوء نیت و زیاده خواهی را در بازار تحمل نمی کنیم، یادآور شد: قزوین به عنوان یک استان برخوردار از ظرفیت های خوبی نیز در حوزه تولید بهره مند می باشد و از این رو مدیران دستگاه های اجرایی باید بیشترین امکانات و خدمات را برای مردم فراهم کنند تا بتوانیم شاهد بازاری آرام و مساعد در سطح استان باشیم.

قبادی اظهار کرد: اصحاب رسانه سعی نکنند ذهن و خاطر مردم را با اخبار کذب پریشان کنند؛ امروز در سطح بازار شاهد آرامش خوبی هستیم و به طور حتم نیز این مساله را مدیریت خواهیم کرد که شرایط به سمت بهتر شدن حرکت کند.

معاون استاندار قزوین با اشاره به وضعیت بازار مرغ در استان، اظهار داشت: خوشبختانه رکورد توزیع مرغ در سطح استان شکسته شده تا جایی که روز گذشته بازار مرغ استان به حدی اشباع شده بود که مغازه تمامی مرغ فروشان انباشته از مرغ بود.

وی با بیان اینکه بخشی از مرغ تولیدی قزوین به استان های همجوار نیز ارسال می شود، خاطرنشان کرد: قزوین در تنظیم بازار از استان های نمونه و الگوی کشوری محسوب می شود تا جایی رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده که قزوین در تنظیم بازار موفق بوده و جزو استان های برتر کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: خوشبختانه استان در تولید مرغ و تخم مرغ مشکلی ندارد و اگر در دوره های گذشته نیز مشکلاتی در این رابطه بود، به دلیل نابسامانی در استان های همجوار قزوین از جمله تهران و البرز بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل تقاضای زیاد برای مصرف مرغ، بازار با مشکل مواجه بوده و مرغ استان به شکل غیرقانونی خارج و وارد بازار استان های همجوار می شده است.

قبادی ادامه داد: با مدیریت صورت گرفته و همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و دستگاه های اطلاعاتی ضمن جلوگیری از این مساله، اقدامات لازم در خصوص توزیع مناسب مرغ در سطح استان را نیز به عمل آوردند.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha