۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
ارائه لایحه متمم بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس قطعی است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

ارائه لایحه متمم بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس قطعی است

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مورد اینکه دولت ظرف یک الی دو هفته آینده متمم لایحه بودجه را به دلیل کسری بودجه به مجلس ارائه کند، تردیدی نیست و تقریباً این موضوع قطعی است.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار گفت: در مورد اینکه دولت ظرف یک الی دو هفته آینده متمم لایحه بودجه را به دلیل کسری بودجه به مجلس ارائه کند، تردیدی نیست و تقریباً این موضوع قطعی است.

وی تاکید کرد:در حال حاضر ۸ میلیارد دلاری که برای بحث ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح بود تقریباً  در شش ماهه اول سال به اتمام رسیده و باید برای این مسئله چاره اندیشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: دولت یا باید از مجلس درخواست کند که مجلس منابع ارزی اش را افزایش دهد یا ممکن است  تصمیم بگیرد که منابع ارزی را حذف کرده و به صورت ریالی از مردم حمایت کند که باید باز هم این اجازه را از مجلس بگیرد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: دولت در صورتی نیاز به ارائه متمم لایحه بودجه ندارد که از این به بعد ارز۴۲۰۰ تومانی را کلاً برای همه هفت قلم کالای اساسی حذف کند و منابع حمایتی از مردم را هم مدنظر نداشته باشد که اگر اینطور باشد نیاز متمم نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha