۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
واریز اعتبار سوخت مرداد خودروهای مشمول دریافت سهمیه اعتباری
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد

واریز اعتبار سوخت مرداد خودروهای مشمول دریافت سهمیه اعتباری

ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز تفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خودروهای مشمول دریافت سهمیه اعتباری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ۱۴۰۰، هفتصد و شصت و سه هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی و پیک موتوری واریز شده است.

وی افزود: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر هفتصد و شصت و پنج میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۱ آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی گفت: این اعتبار در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، واریز سهمیه اعتباری شهریور هم در دستور کار قرار دارد تا به حساب مشمولان دریافت سهمیه اعتباری واریز گردد.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha