۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
بازگشت بیش از ۲ میلیارد یورو به بیت المال
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

بازگشت بیش از ۲ میلیارد یورو به بیت المال

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تودیع خود از این سمت گفت: دربیش از دو سال مسئولیت در این سازمان موفق شدیم بیش از دو میلیارد یورو به بیت المال برگردانیم یا از حیف و میل آن پیشگیری کنیم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در این مدت ۴۲ هزار میلیارد تومان نیز در نتیجه پیگیری‌های سازمان به بیت المال برگشت و ۱۹۰ هزار متر مربع از اراضی هم رفع تصرف و پیشگیری از تصرف شد.

وی گفت: بیش از صدها بازدید از کارخانه و واحدهای تولیدی داشتیم که از تعطیلی آن‌ها پیشگیری یا پس از تعطیلی با پیگیری‌ها راه اندازی شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: صدها گزارش هشداری به مسئولان وقت داده شد و حتی در دولت جدید هم در خصوص پیشگیری از سوء جریان‌ها و جلوگیری از تداوم برخی اقدامات خلاف هشدارهایی دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با اشاره به این که سازمان بازرسی از حرفه‌ای ترین، تخصصی‌ترین و پاک‌ترین دستگاه‌های نظارتی کشور است، گفت: همچنین تلاش کردیم تا حد امکان بخشی از مشکلات معیشتی همکارانمان را برطرف کنیم.

وی افزود: جذب و نگهداشت نیروهای توانمند باید در اولویت برنامه‌های سازمان بازرسی باشد و این سازمان نیازمند افراد متخصص در حوزه‌های مختلف است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای آقای خدائیان به عنوان رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور هم آرزوی موفقیت کرد و گفت: بدون همدلی و همکاری تک تک اعضای این سازمان هیچ توفیقی حاصل نخواهد شد.

این مراسم با حضور مسئولان عالی قضایی، اقای نیکزاد معاون رییس مجلس، بذرپاش رییس دیوان محاسبات، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران ومشاور رییس قوه قضاییه و آقای ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha