۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
برگزاری مانور مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیر مجاز در آبادان
مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد؛

برگزاری مانور مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیر مجاز در آبادان

آبادان- دشتی نژاد، مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:به مناسبت هفته پدافند غیر عامل بازدید کارشناس مسئول حفظ نباتات و قرنطینه نباتی جهاد کشاورزی آبادان از فروشگاه‌های مجاز سموم شیمیایی در آبادان انجام شد.

حسن دشتی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این بازدید مشترک که به همراه بازرسان  اداره صمت و تعزیرات حکومتی و بهداشت انجام گرفت به دلیل اهمیت سموم شیمیایی در حفظ امنیت غذایی و  نقش پر رنگ آن در تولید محصولات کشاورزی در هفته پدافند غیر عامل  انجام شد.

وی هدف عمده این مانور را بررسی قیمت آفت کش‌ها، فاکتور آفت کش‌ها، انبار سموم در خصوص نحوه نگهداری و رعایت استانداردهای لازم، بررسی لیست سموم مجاز به فروش و تاریخ مصرف سموم عنوان کرد و گفت: هم اکنون در آبادان سه مرکز مجاز فروش سموم و نهاده‌های کشاورزی وجود دارد که بازدید از این مراکز به صورت ماهیانه و مکرر انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان تاکید کرد: از کشاورزان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده مغایرت قیمت فروش و تخلف در زمینه نحوه نگهداری و فروش سموم مراتب را به واحد حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی آبادان اطلاع دهند و مصرف آفت کش‌ها با تشخیص کارشناس حفظ نباتات این مدیریت صورت گیرد.

کد خبر: ۱۱۵٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha