۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تولید نیروگاه برق شهید مفتح ۵ درصد افزایش یافت
در هفت ماهه نخست امسال؛

تولید نیروگاه برق شهید مفتح ۵ درصد افزایش یافت

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: تولید برق نیروگاه شهید مفتح در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: میزان تولید برق نیروگاه مفتح طی هفت ماهه نخست امسال به رقمی بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی رسید.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح عنوان کرد: این میزان تولید در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

اختری با اعلام این خبر افزود: از این میزان انرژی تولیدی افزون بر ۴۶۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی سهم برق تولیدی مهر ماه بوده است.

وی با اشاره به گذر موفق نیروگاه از پیک تابستان امسال افزود: برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری از واحدها برای حفظ آمادگی تولید در زمستان سالجاری و تابستان سال آینده انجام گرفته و واحد شماره یک این نیروگاه از ابتدای مهر امسال جهت تعمیرات اساسی از شبکه سراسری جدا شده است.

اختری با تاکید بر اینکه فعالیتهای تعمیراتی امور ابزاردقیق نیروگاه شهید مفتح با تمام توان ادامه دارد، گفت: در ادامه تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح سرویس، تنظیم و کالیبراسیون تجهیزات ابزاردقیقی این واحد در حال انجام است.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح اضافه کرد: همچنین تنظیم و کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیقی در بخش های بویلر و توربو سیکل در سطح فیلد و فعالیت مربوط به تست و سرویس اکچویتورهای والوهای کنترلی و موتوری صورت می گیرد.

وی یادآور شد: چک و تنظیم کارتهای الکترونیکی از دیگر فعالیت های تعمیرات ابزار دقیق در این دوره از تعمیرات است.

کد خبر: ۱۱۵٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha