۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

تمامی گیربکس های اتوماتیک به عنوان یک سیستم هیدرولیک به حساب می آیند؛ به همین خاطر بیشتر اجزای داخلی آنها از جنس چدن و فولاد هستند.

به گزارش بازار، انجام خدمات و سرویس های گیربکس اتوماتیک. گیربکس‌ های اتوماتیک (AT) نمونه بروز شده گیربکس‌های دنده دستی (MT) محسوب می‌شوند و به‌ واسطه حذف کلاچ و تعویض اتوماتیک دنده‌ها، راحتی و آرامش بیشتری را برای راننده خودرو به ارمغان می‌آورند ولی ساختار پیچیده و حساس این گیربکس‌ها موجب شده تا آن‌ ها در مقابل بعضی از عملکردها آسیب‌ پذیر بوده و پس از مدت کوتاهی دچار آسیب‌ های بسیار سنگینی شوند.

تمامی گیربکس های اتوماتیک به عنوان یک سیستم هیدرولیک به حساب می آیند؛ به همین خاطر بیشتر اجزای داخلی آنها از جنس چدن و فولاد هستند.

چنین آلیاژهایی از مقاومت بالایی برخوردارند ولی ممکن است به مرور زمان و طی استفاده‌ های مکرر دچار خوردگی شده یا این که در اثر ضربات وارده تخریب شوند که یکی از عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک محسوب می‌شود.

از همین رو برای جلوگیری از چنین آسیب‌هایی و همچنین روان سازی حرکت اجزا گیربکس‌های اتوماتیک از روغن گیربکس استفاده ‌می‌شود.

از آنجایی که روغن گیربکس هم مانند روغن موتور پس از استفاده طولانی مدت، آلوده شده یا بر اثر تحمل دما و فشارهای بالا خاصیت خود را از دست می‌دهد، عدم سرویس به ‌موقع گیربکس میتواند خسارات جبران ناپذیری را به گیربکس خودرو شما وارد کند.

در سرویس‌های دوره‌ای بنابر توصیه کمپانی سازنده و با توجه به میزان کارکرد (بر حسب کیلومتر یا زمان) اعلام شده کمپانی، روغن و فیلتر روغن گیربکس تعویض می‌شوند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

اگر مشکلی برای گیربکس اتوماتیک لیفان شما رخ داد، حتما باید به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان مراجعه نمایید.

در صورتی که تعمیر گیربکس لیفان به صورت غیر اصولی صورت گیرد، به قسمت های دیگر هم آسیب وارد می شود.

از طرفی عدم تعمیر صحیح گیربکس، هزینه های بیشتری را به صاحب خودرو تحمیل می کند.

افراد می توانند برای تعمیر خودروی لیفان ۶۲۰، لیفان ۵۲۰، لیفان X۶۰، لیفان X۵۰، لیفان ایکس ۷۰ و لیفان ۸۲۰ به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس مراجعه نمایند.

استفاده از خدمات مرکز تعمرگاهی ما، باعث بازدهی خوب و عملکرد ایده آل خودرو می شود.

متخصصین تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان به مشتریان خود توصیه می کنند تا در زمان بندی مشخص شده اقدام به تعویض روغن گیربکس نمایند.

همچنین از آنها می خواهند تا خطاهای گیربکس را جدی بگیرند و با گیربکس معیوب رانندگی نکنند.

متخصصین تعمیرگاه گیربکس Lifan در اولین قدم خطای موجود در سیستم خودرو را شناسایی کرده و سپس در جهت رفع آن اقدام می کنند.

مشتریان پس از تعمیر خودرو خود، می توانند از خدمات پشتیبانی و گارانتی این مجموعه استفاده نمایند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

درباره گیربکس اتوماتیک خودرو های لیفان

گیربکس های استفاده شده در خودرو های لیفان به صورت دستی و اتوماتیک میباشند. به طور مثال گیربکس دستی استفاده شده در لیفان X۵۰ یکی از کم دردسر ترین و کم استهلاک ترین گیربکس های در بین خودرو های لیفان است.

گیربکس اتوماتیک لیفان X۵۰ از نوع CVT بوده که با شماره فنی RDC۱۵-FB شناخته میشود. در واقع این گیربکس، یک کپی بی کیفیت از گیربکس اتوماتیک نیسان جوک میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان X۵۰ شما به صورت تخصصی در تعمیرگاه ما انجام میشود.

در گیربکس های CVT، دو عدد پولی وجود دارد که به وسیله زنجیر انتقال نیرو به هم متصل شده اند. این زنجیر از جنس فلز بوده و با تغییر مستمر قطر پولی های ورودی و خروجی باعث انتقال قدرت به چرخ ها می شود.

گیربکس لیفان ایکس ۶۰ و لیفان ایکس ۷۰ اتوماتیک هم از نوع CVT است. گیربکس لیفان ایکس ۵۰ از نوع پنج دنده دستی و نسبتا ضعیف می باشد. به همین دلیل این خودرو برای استفاده در جاده های کوهستانی و سطوح شیب دار مناسب نیست.

خودرو لیفان ۸۲۰ (lifan ۸۲۰ , ۲.۴L) دارای گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته است. این خودرو جزو سدان های لوکس شرکت لیفان محسوب می گردد.

اجزای اصلی گیربکس اتوماتیک لیفان

مهم ترین قسمت های گیربکس لیفان، پولی ورودی، پولی خروجی و تسمه مخصوص می باشند. این تسمه از جنس فلز یا پلاستیک می باشد.

مزایای گیربکس اتوماتیک لیفان (سی وی تی)

گیربکس اتوماتیک در خودرو لیفان باعث کاهش ذرات آلاینده و مصرف سوخت می شود. علاوه بر این موجب کارکرد موتور در دما و دور موتور پایین ترمی گردد. به طور کلی گیربکس اتوماتیک موجب می شود تا افت توان کمتر اتفاق بیفتد و خودرو شتاب بیشتری داشته باشد. تمام این موارد کمک می کنند تا یک رانندگی لذت بخش را تجربه نمایید.

سطح کیفی روغن گیربکس لیفان

برای خودروهای لیفان گیربکس اتوماتیک X۶۰ مقدار ۵.۸ لیتر روغن گیربکس CVT و برای خودروهای لیفان با دنده دستی ۲.۲ لیتر ۸۵W۹۰ GL-۴ یا GL-۵ می باشد.

در مورد خودروهای لیفان دنده اتوماتیک ایکس ۵۰، مقدار ۵.۸ لیتر روغن گیربکس CVT و برای خودروهای لیفان با دنده دستی ۲.۲ لیتر  ۷۵W۸۰ GL-۴ یا GL-۵ است.  

درباره تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس

آنلاین گیربکس فعالیت خود را ازسال ۱۳۸۹ و با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله مدیران خود در حوزه تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک  چینی، کره ای، ژاپنی، آلمانی، امریکایی، فرانسوی، ایتالیایی و ... آغاز کرد تا افقی جدید را پیش روی خریداران خودروهای وارداتی قرار دهد.

مجموعه ای از کارشناسان خبره که شما را یاری خواهند کرد که دیگر نگران اتومبیل های خود نباشید. آنلاین گیربکس با اطلاع رسانی تخصصی و دقیق در زمینه خدمات تخصصی گیربکس های اتوماتیک توانسته است در این مدت به یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات تخصصی انواع گیربکس های اتوماتیک در کشور تبدیل شود.

ارائه خدمات  مشاوره ای برای  رسیدن  به  بهترین خدمات در کنار انجام به موقع  و بدون تاخیر تعهدات، سبب گردیده تا آنلاین گیربکس در بازار رقابتی خدمات، سهم قابل توجهی از مشتریان رابه خود اختصاص دهد.

مجموعه ما با تکیه بر مدیران دوره دیده و مجرب خود این اطمینان رابه شما می دهد که با خیالی آسوده از انتخاب خود لذت ببرید.

برای تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود پیشنهاد می دهیم آنلاین گیربکس را انتخاب نمایید.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha