۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار| آیا اتریوم سقف جدید تاریخی خواهد زد؟
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار| آیا اتریوم سقف جدید تاریخی خواهد زد؟

به گفته کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، اتریوم طی روزهای آتی در مسیر ثبت سقف تاریخی جدیدی برای خود بوده که احتمال می رود، قیمت این ارز تا محدوده ۴۹۰۰ دلار پیشروی کند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال اتریوم که رتبه دوم بازار رمزارزها را در اختیار دارد، هفته گذشته موفق به ثبت سقف جدید ۴۴۶۲ دلاری خود شده که البته با اصلاح موقت بازار که از روز شنبه آغاز شد، مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، قیمت این ارز نیز اصلاح شد. 

اما به گفته کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، اتریوم طی روزهای آتی در مسیر ثبت سقف تاریخی جدیدی برای خود بوده که احتمال می رود، قیمت این ارز تا محدوده ۴۹۰۰ دلار پیشروی کند. کارشناسان معتقدند به روزرسانی زنجیره ABC اتریوم ۲.۰ که روز جمعه انجام شد، کمک شایانی به افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد کرد. 

اما نمودار ۴ ساعته امروز اتریوم نشانگر موفقیت این ارز در شکست خط ترند خود و آماده شدن اتریوم برای پیش گرفتن الگوی صعودی بود. بسته شدن تایم فریم چهار ساعته بالاتر از مقاومت خط روند نزولی در ۴۳۳۷ دلار باعث شکست خط به سمت صعودی شدن قیمت ها شده و درها را برای یک رالی انفجاری به سمت هدف الگوی ۴۹۱۰ دلار به روی این ارز دیجیتال محبوب گشود. 

با این حال، گاوهای اتریوم باید ابتدا اقدام به حفظ بالاترین سطح تاریخی قیمت این ارز، یعنی ۴۴۶۲ دلار کنند تا بتوانند نسبت به ادامه روند صعودی قیمت امیدوار باشند. در صورت موفقیت گاوها، مقاومت بعدی حدود رقم ۴۶۰۰ دلار قرار دارد.

گفتنی است علیرغم اینکه شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطوح بالاتر کاهش یافته، اما به خوبی در منطقه صعودی خود باقی مانده است؛ نکته ای که می تواند منجر به امیدواری مضاعف طرفداران اتریوم باشد. 

احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۴۹۰۰ دلار| آیا اتریوم سقف جدید تاریخی خواهد زد؟

اگر فشار فروش تشدید شود، خرس‌های اتریوم میانگین متحرک Simple Moving Average (SMA) رو به بالا را در ۴۲۷۳ دلار هدف قرار خواهند داد.

آخرین خط دفاعی برای گاوهای اتریومی، حمایت از خط روند نزولی (الگو) در ۴۲۲۰ دلار است. پذیرش قیمت پایین تر از این محدوده، منجر به ابطال روند گاوی شده و باعث ایجاد یک روند نزولی جدید در قیمت اتریوم خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha