۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال جاری
بنگاه مبادلات ارزی Decentrader خبر داد؛

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال جاری

پلتفرم تجاری Decentrader که از جمله بنگاه های فعال و شناخته شده در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال محسوب می شود، مدعی شد که احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سقف ۱۰۰ هزار دلاری خود تا پایان سال وجود دارد.

به گزارش بازار، کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال از آماده شدن بیت کوین برای کف سازی جدید خود در راستای صعود به نقطه قله ۸۵ هزار دلاری خود خبر دادند.

پلتفرم تجاری Decentrader که از جمله بنگاه های فعال و شناخته شده در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال محسوب می شود، ضمن اعلام این خبر همچنین مدعی شد که احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به سقف ۱۰۰ هزار دلاری خود تا پایان سال جاری میلادی وجود دارد.

با اینحال، Decentrader در وب لاگ خود نوشت: در یک چرخه فنی بازار و بر اساس اطلاعات بلاکچین، ما معتقدیم که نقطه مقاومت بعدی برای بیت کوین، تا زمان شکسته نشدن محدوده ۸۵ الی ۱۰۰ هزار دلار شکسته نخواهد شد.

این بنگاه مبادلاتی همچنین اعلام کرده که اطلاعات منتشر شده در این خصوص را از طریق داده های آماری موجود و جمع آوری شده مربوط به خط روند بیت کوین در دو بازه زمانی ۱۲۸ و ۲۰۰ روزه است. 

Decentrader همچنین در وب لاگ خود تاکیدکرد که حرکت بیت کوین طی سه روز گذشته نشانگر روند صعودی این ارز دیجیتال بوده و احتمال دستیابی بیت کوین به سقف قیمتی جدید طی روزهای پیش رو وجود دارد.

https://s3.cointelegraph.com/uploads/2021-10/e7fe5770-2115-46db-9cbc-a317fa618e46.png

این بنگاه معاملات ارزی دیجیتال همچنین پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به سقف قیمتی تاریخی ۱۵۰ هزار دلار برسد که البته دستیابی به این نقطه نیازمند کاهش مبادلات بیت کوین و افزایش میزان هولد کردن این ارز است، موضوعی که کمک می کند تا عرضه بیت کوین رد بازار کاهش یافته و با افزایش تقاضا، روند قیمت این ارز رو به افزایش بگذارد.

در این بیانیه آمده است: شواهد موجود حاکی از آن است که میزان مشارکت موجود در بازار مناسب بوده و روند بازار همچنان رو به صعود است. آنچه در این مقطه مهم است، حفظ روند انباشت بیت کوین در کیف پول های سرد و ادامه کاهش مبادله این ارز است. با ادامه چنین روندی، میزان عرضه در کوتاه مدت کاهش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha