۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
حرکت به سمت تولید و اجرای بتن در هوای سرد اردبیل 
مدیرعامل کارخانه سیمان اردبیل خبر داد

حرکت به سمت تولید و اجرای بتن در هوای سرد اردبیل 

اردبیل - عظیمی، مدیرعامل شرکت سیمان آرتای اردبیل گفت: تولید، حمل و اجرای بتن در هوای سرد از رویکردها و برنامه‌ریزی های جدی در توسعه ساخت و سازها و کارهای عمرانی است.

سید علی عظیمی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با هدف تولید، حمل و اجرای بتن در هوای سرد تصمیم گرفتیم تا اولین دوره آموزشی را با همکاری شرکت فنی، مهندسی توسعه فناور نانو و سازمان ملی استاندارد ایران در اردبیل برگزار کنیم.

وی به محتوای این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: تعریف و بررسی شرایط هوای سرد، مشکلات تولید و اجرای بتن در هوای سرد و استفاده از روش‌های بومی در تسهیل تولید بتن و اجتناب از یخ‌زدگی از جمله محتواهای در نظر گرفته شده برای این دوره آموزشی است.

مدیرعامل شرکت سیمان آرتای اردبیل ضرورت بررسی ضوابط استاندارد ملی ۶۰۴۴ بتن آماده در هوای سرد را یادآور شد و تصریح کرد: بررسی الزامات آیین‌نامه‌های اجرایی و مبحث نهم مقررات ملی ساختمان در مورد هوای سرد و تکنیک‌های اجرا و قالب‌برداری در این زمینه از دیگر رویکردها و برنامه‌های محتوای این دوره است.

عظیمی افزود: تلاش ما بر این است تا با تکنیک‌های بومی سازی شده عمل‌آوری، محافظت و مراقبت از بتن و نقش افزودنی های شیمیایی بتن در کنترل و بهبود شرایط هوای سرد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی که به صورت الکترونیکی و با حضور مدرس برجسته دانشگاه تهران برگزار می شود، علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت سیمان آرتای اردبیل در این وبینار حضور پیدا کنند.

عظیمی اضافه کرد: کارخانه سیمان اردبیل با تولید محصولات متنوع هم اکنون سعی دارد تا با ورود به این حوزه و برگزاری دوره‌های آموزشی مخاطبان حوزه‌های عمرانی را بیشتر با تکنولوژی ها و یافته‌های علمی در اجرای بتن در هوای سرد آشنا کند.

مدیرعامل شرکت سیمان آرتای اردبیل بیان کرد: سعی کردیم در این دوره از مشاوران پروژه‌های ملی در کشور، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، تولیدکنندگان بتن و قطعات بتنی و همچنین انجمن‌های صنفی فعال در این حوزه دعوت کنیم تا در ۱۲ آبان ماه امسال در این وبینار حضور پیدا کنند.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha