۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در زنجان تسهیل شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در زنجان تسهیل شود

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بسترها و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در صادرات باید مد نظر قرار گیرد، گفت: هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان تسهیل شود.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار و صادرات محصولات کشاورزی در زنجان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه این استان در بازاریابی محصولات کشاورزی مشکل دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان هلدینگ کشاورزی و پایانه صادراتی ندارد،اظهار کرد: این برای استان یک ضعف است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه استان زنجان بیش از ۶۱ نوع محصول کشاورزی تولید می کند، گفت: با این همه ظرفیت بخش کشاورزی آن طور که باید توسعه پیدا نکرده است.

طاهری تاکید کرد: باید جهاد کشاورزی استان زنجان با صادرکنندگان و فعالان عرصه تجارت محصولات کشاورزی بیشترین همکاری را داشته باشد تا شاهد توسعه صادرات محصولات کشاورزی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان زنجان در بخش کشاورزی خوب است،گفت: باید محصولات را درمنطقه فرآوری کنیم تا قابلیت ارزش افزوده ایجاده شود تا منافع ارزش افزوده عاید استان هم شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بسترها و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در صادرات مد نظر قرار گیرد،افزود: هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری  در بخش کشاورزی در استان تسهیل و پیگیری شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha