۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
پروازهای مسیر تبریز- استانبول افزایش می‌یابد

پروازهای مسیر تبریز- استانبول افزایش می‌یابد

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه به زودی پروازهای شرکت هواپیمایی «پگاسوس» در مسیر تبریز - استانبول برقرار می‌شود، گفت: به این ترتیب پروازهای این مسیر افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی، رامین آذری افزود: این پروازها از ۱۷ آبان ماه سال جاری (هشت نوامبر) از فرودگاه «سابیها» در استانبول به مقصد تبریز آغاز  و در طول هفته ادامه می یابد.

وی اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده این پرواز ساعت ۲۳:۱۵ روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه وارد فرودگاه تبریز می شود و در ساعت ۲ بامداد روز بعد به سمت فرودگاه سابیها در استانبول پرواز خواهد کرد.

هم اکنون پرواز مسیر استانبول از فرودگاه تبریز توسط شرکت های هواپیمایی ترکیش، آتا، ایران ایرتور و معراج انجام می شود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha