۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
رایزنی فشرده دو مدیر فولادی برای کسب مناصب دولتی در دولت سیزدهم

رایزنی فشرده دو مدیر فولادی برای کسب مناصب دولتی در دولت سیزدهم

اصفهان – برخی مدیران قبلی فولاد مبارکه و ذوب آهن سخت در تلاش و رایزنی با واسطه و مستقیم برای کسب مناصب دولتی هستند.

به گزارش خبرگزاری بازار، شنیده ها حاکی از آن است که دو مدیر سابق فولاد مبارکه و ذوب آهن در حال رایزنی برای دریافت پست و مقام در وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

در این راستا اخبار غیر رسمی از انتصاب یکی از این مدیران به عنوان معاونت امور معدن و صنایع معدنی و دیگری برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر حکایت دارد.

بنا بر این خبر مدیر پیشنهادی نخست بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد.

رایزنی‌های زیادی در ماه‌های اخیر برای انتصاب وی به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی‌ها ناکام مانده و شنیده‌ها حاکی از این است که رایزنی‌های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط وی از سوی برخی افراد آغاز شده است.

همچنین گمانه زنی‌هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که باتوجه به اینکه بخش عمده مسئولیت‌های وی در حوزه فولاد بوده، اختلافات متعدد شرکت‌های معدنی و شرکت‌های فولادی در زمینه تأمین مواد اولیه و تعیین قیمت مواد اولیه و غیره، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

مدیر دیگر نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می‌شود، سوابق وی در مسئولیت‌هایی در رده‌های پایین‌تر شرکت گل گهر بوده است.

به احتمال قوی در هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha