۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
احتمال افزایش ۴۰۰ درصدی ارزش «شیبا» پس از اصلاح قیمت
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش ۴۰۰ درصدی ارزش «شیبا» پس از اصلاح قیمت

بر اساس داده های حاصل از نمودارهای تحلیل تکنیکال، شیبا علیرغم رشد قیمتی بی نظیر خود طی روزهای اخیر، احتمالا بار دیگر طرفداران خود را غافلگیر کرده و تا سقف ۴۰۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بازار، ارز دیجیتال «شیبا» موفق شد طی کمتر از یک هفته اخیر یعنی از ۲۳ اکتبر تا امروز، بیش از ۲۰۰ درصد سوددهی داشته و طرفداران و البته مخالفین خود را غافلگیر کند.

شیبا امروز به بیشترین سقف قیمتی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸۲۵ از زمان انتشار این ارز تاکنون برسد. با این حال به نظر می رسد بازار گاوی این ارز هنوز به اتمام نرسیده و به راه خود ادامه خواهد داد. 

بر اساس داده های حاصل از نمودارهای تحلیل تکنیکال، شیبا علیرغم رشد قیمتی بی نظیر خود طی روزهای اخیر، احتمالا بار دیگر طرفداران خود را غافلگیر خواهد کرد. 

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، شیبا طی روزهای باقی مانده از سال جاری میلادی، بار دیگر رو به صعود حرکت کرده و می تواند تا ۸۰ درصد دیگر برای دارندگان خود، سودآوری به همراه داشته باشد تا به قیمت تاریخی ۰.۰۰۰۰۵۰۸۵ برسد. 

با اینحال این تمامی ماجرا نبوده و در صورت افزایش علاقمندی بازیگران فعال به این ارز، شیبا می تواند تا ۴۰۰ درصد دیگر سوددهی داشته و به سقف قیمتی عجیب ۰.۰۰۰۱۴۳۶۹ دست یابد.

به گفته کارشناسان، شیبا همچنان در میانه راه بازار گاوی خود قرار داشته و تنها ۲۰۰ درصد از سود مورد پیش بینی ۴۰۰ درصدی را برای مالکین خود به ارمغان آورده است. 

بر اساس داده های حاصل از نمودار فیبوناچی، هدف بعدی قیمتی شیبا، می تواند با افزایش ۱۲۷.۲ درصدی روبرو شده و به قیمت ۰.۰۰۰۱۰۶۱۷ دست یابد. در صورت محقق شدن این هدف، مقصد بعدی شیبا در مرحله افزایشی، رقم ۰.۰۰۰۱۲۸۷۳ خواهد بود که این به معنای ۱۶۱.۸ درصد سود بیشتری است که در انتظار مالکین این ارز دیجیتال تازه وارد اما محبوب بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. 

SHIBUSDT

 اما نکته ای که علاقمندان شیبا باید به آن توجه داشته باشند اینکه RSI شیبا نشان دهنده انباشت حجم خرید برای این ارز بوده و با این حساب، باید منتظر یک اصلاح قیمت برای شیبا طی روزهای آینده باشیم.

پس برای خرید شیبا چندان شتابزده عمل نکرده و منتظر اصلاح بازار باشید و از هرگونه خرید شتابزده و هیجانی به شدت خودداری کنید. همچنین باید توجه داشت که شیبا کماکان در زمره «شت کوین» ها قرار داشته و به نسبت صعود هیجانی غافلگیر کننده که از ویژگی های این دسته ارز ارزها محسوب می شود، می تواند به همان نسبت با یک سقوط عجیب، دارایی های شما را مورد تهدید قرار دهد.

کد خبر: ۱۱۴٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha