۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
راه‌آهن سراب - نیر در ردیف بودجه ملی قرار گرفت
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

راه‌آهن سراب - نیر در ردیف بودجه ملی قرار گرفت

اردبیل- بدری، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در بودجه امسال اجرای راه‌آهن سراب - نیر در ردیف ملی قرار گرفته که بی‌شک با اجرای این پروژه شاهد تقویت مبادلات تجاری اردبیل به ترکیه خواهیم بود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر برای تسریع در احداث کمربند شمالی نیز ۱.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی و استانی به پروژه اختصاص یافته و در این زمینه با تکمیل پروژه شاهد رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه خواهیم بود.

وی بیان کرد: پیگیری احداث بزرگراه نیر _ سراب از پنج سال گذشته در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور شاهد رونق منطقه خواهیم بود که در این زمینه اجرای راه‌آهن سراب - نیر در بودجه امسال در ردیف ملی قرار گرفته و بی‌شک با اجرای این پروژه شاهد تقویت مبادلات تجاری استان به ترکیه خواهیم بود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در بودجه امسال، ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای برای تامین قیر پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده که این  موضوع از اولویت اساسی و حائز اهمیت است.

بدری بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در استان اردبیل وجود دارد این است که علی‌رغم اتمام زمان فصل کاری در استان اردبیل نیاز است تا در اختصاص اعتبارات در اسرع وقت اقدام شود تا مشکلی از این بابت باقی نماند.

وی تصریح کرد: این مسئله در اختصاص قیر به مصارف داخلی نیز، نیازمند توجه ویژه است چرا که قیمت یک‌ تن قیر به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و نسبت به سال گذشته افزایش دوبرابری یافته است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت برای مدیریت بازار و قیمت مصارف داخلی فاکتورهای اصلی قیمت تمام شده را در نظر بگیرد تا اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه نشود.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha