۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
ضرورت بودجه ریزی متوازن دولت در لایحه بودجه
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد

ضرورت بودجه ریزی متوازن دولت در لایحه بودجه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بودجه ریزی متوازن در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش بازار، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان درباره مباحث مطرح در این نشست گفت: از دولت حمایت می‌کنیم که کارهایش را با موفقیت پیش برد.

وی افزود: همچنین تذکرات و توصیه‌های لازم و نظرهای کارشناسی را به دولت منتقل می‌کنیم تا برای بهترین تصمیم گیری ها، تدبیر کند.

آیت الله نجف آبادی تاکید کرد: همگان باید با دولت همکاری کنند تا با رفع دغدغه ها، مشکلات و تنگناهای اقتصادی؛ رضایت مردم تامین شود.

وی گفت: باید زمینه لازم برای اشتغال سالم، رشد تولید و رفع موانع آن، افزایش قدرت خرید مردم و کاهش هزینه‌های آنان فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان، دولت و همه ارگان حاکمیت باید کمک کنند که اساس اقتصاد و عدالت اجتماعی مبتنی بر توانمند سازی جامعه و اشتغال سالم، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و مبارزه با فساد باشد.

آیت الله نجف آبادی گفت: در این جلسه حدود ۲ ساعت در خصوص همین دغدغه‌ها تبادل نظر کردیم و راهکارهای لازم برای گذر از این مشکلات ارائه شد.

وی افزود: دولت باید بودجه متوازن داشته باشد، هزینه‌های بی جهت را حذف کند و از بانک مرکزی استقرار نداشته باشد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به حداقل ممکن برسد و بتوانیم باقی مانده سال را با شرایط بهتری پشت سر بگذاریم.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha