۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تخصیص ۷۵۰ میلیون دلار به‌ صدرا از اعتبارات سفر رئیس جمهور
استاندار بوشهر خبر داد:

تخصیص ۷۵۰ میلیون دلار به‌ صدرا از اعتبارات سفر رئیس جمهور

بوشهر- استاندار بوشهر از تخصیص ۷۵۰ میلیون دلار به شرکت صدرا از اعتبارات سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده اظهار داشت: در سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر، ۷۵۰ میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی این استان مصوب شد که حل مشکلات شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) در این زمینه در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه این شرکت بیان داشت: این اعتبار ۷۵۰ میلیون دلاری در مدت سه سال و سالانه ۲۵۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت صدرا نقشی مهم در اقتصاد استان بوشهر بازی می‌کند از این رو توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن از سوی مدیریت این استان ضروری است.

محمدی ‎زاده ادامه داد: به منظور رسیدگی به مشکلات مهم صدرا، تیمی متشکل از معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر و مدیر شرکت صدرا تشکیل می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از اموری که باید توسط تیم یاد شده دنبال شود موضوع فرایند تخصیص اعتبار برای ساخت شناورها بر اساس برنامه زمان بندی دقیق است.

محمدی ‎زاده گفت: موضوع مالکیت زمین صدرا از دیگر درخواست‌ها و مشکلات این شرکت است که در این زمینه باید راهکارهای لازم شناسایی و تمام تلاش برای صدور سند زمین آن انجام شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: انتظار می‌‏رود صدرا موضوع شریک کردن کارکنان بومی شرکت صدرا در سهام شرکت را در دستور کار  قرار دهد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما کمک به توسعه فعالیت‌های صدرا است تا از این طریق روند اشتغال و تولید در این شرکت به نحوی مطلوب ادامه یابد.

کد خبر: ۱۱۴٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha