۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲ شهرک صنعتی در فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲ شهرک صنعتی در فارس

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی آباده طشک و تنگ حنای بختگان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، احد فتوحی در بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان بختگان گفت: تاکنون در این دو شهرک صنعتی ۴۲ سرمایه گذار قرارداد منعقد کرده و ۱۸ واحد فعال با اشتغال ۳۵۰ نفر در مرحله فعالیت قرار دارند.

او افزود: امسال ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی آباده طشک و ناحیه صنعتی تنگ حنا در شهرستان بختگان اختصاص یافته و بر این اساس نیز هشت طرح عمرانی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه هم اکنون طرح جدول گذاری در شهرک آباده طشک به طول ۱۱ کیلومتر و اعتبار ۳۸ میلیارد ریال درحال اجرا است گفت: طرح‌های تکمیل شبکه روشنایی، آسفالت ورودی اصلی، تکمیل ساختمان نگهبانی و نیز تکمیل شبکه فشار متوسط برق نیز در دستور کار قرار دارد.

فتوحی ادامه داد: در خصوص تامین پایدار آب نیز توافقاتی انجام شده که امیدواریم با تحقق آب پایدار واحدها تامین شود.

وی بیان کرد: در شهرک صنعتی آباده طشک طرح بزرگی در حال استقرار است و این شهرک صنعتی در سال‌های آینده به یکی از قطب‌های اشتغال و رونق تولید تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به اجرای طرح شبکه داخلی گاز با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال گفت: این طرح به پایان رسیده و منتظر وصل به شبکه سراسری گاز است.

فتوحی همچنین بر تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی تنگ حنا در شهرستان بختگان تاکید کرد و افزود: طرح‌های ساخت اتاق نگهبانی و زیرسازی وآسفالت برخی بلوارها در برنامه امسال قرار گرفت و اعتبارات آن تخصیص خواهد یافت.

به گفته او این ناحیه صنعتی یکی از مراکز مهم استقرار صنایع فراوری سنگ مرمریت و نیز فراوری کروم محسوب می‌شود و واحدهای مختلفی در حال بهره برداری یا ساخت و ساز هستند، بنابراین توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی در اولویت امسال این شرکت قرار دارد.

فتوحی با بیان اینکه هم اکنون مجموعه فراوری کرومیت در این ناحیعه صنعتی فعال است، ضمن دستور برای رفع مشکل این واحد صنعتی گفت: حمایت از واحدهای صنعتی در اولویت ما قراردارد و سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی این مشکلات را رفع کنیم.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha